Heeeeeeeeeeelpp Peyote rommel
jaaaaaa goed gelukt 

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Re: Heeeeeeeeeeelpp Peyote rommel
Goed gelukt, je zilt zien dat je dankzij deze techniek heel veel moois kunt maken.
fijn dat het nu goed gaat! dus het kwam inderdaad puur door de kralen? gebruik je wel dezelfde draad nog?
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja gebruik nog steeds de 0.20 mm die ik van pipoos had meegenomen, werkt tot nu toe prima en een stukje prijsvriendelijker (sorry, kun jij niet helpen)Sandra schreef:fijn dat het nu goed gaat! dus het kwam inderdaad puur door de kralen? gebruik je wel dezelfde draad nog?
Groetjes Ingeborg
Oh geen probleem hoor. Ikzelf verkoop trouwens ook goedkopere nylondraad dan fireline http://www.creadream.nl/nylondraad-100-meter-draad/" onclick="window.open(this.href);return false; (wel dikker), vroeg me alleen af of het probleem nu alleen door de betere kralen was opgelost. Lang geleden had ik dutch spiral met nylondraad gedaan, dat ging prima, vond het alleen lastiger om draad mooi weg te werken. En verschild ook per techniek welke draad te gebruiken is.
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
om het draad mooi weg te werken gebruik ik de beadsmith thread zap II en dat is fantastisch handig

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Groetjes Ingeborg