lam cube basic
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb vorig weekend op de beurs het patroon gekocht Lam cube basic.
Het staat uitgelegd hoe ik het moet doen, maar er staat geen afbeeldingen. Ik lees verschillende keren het begin, maar daar gaat het al fout. De rest begrijp ik, maar de start wilt niet lukken. Kan er iemand helpen?
Het staat uitgelegd hoe ik het moet doen, maar er staat geen afbeeldingen. Ik lees verschillende keren het begin, maar daar gaat het al fout. De rest begrijp ik, maar de start wilt niet lukken. Kan er iemand helpen?
Re: lam cube basic
Ik kan je niet helpen, ken het patroon niet.
kan je misschien een foto van de resultaat (neem aan dat die wel op de tutorial is?) hier posten? Overigens is de kans groot dat je ook contact op kan nemen met de verkoper van deze patroon, dat die dan extra uitleg kan geven.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Sandra, ik heb dit patroon op papier staan. er staat wel 1 foto op. Het is een armband, maar het is niet echt duidelijk. Ik kan inderdaad bellen, maar telefonisch uitleggen vind ik toch niet gemakkelijk. Je ziet niet wat zij doen. De winkel is te ver voor mij om daar eens naar toe te gaan.
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Kun je anders het patroon scannen en als bijlage plaatsen? Dan kunnen we meelezen
Groetjes Ingeborg
Ik heb het ook, maar geraak er ook niet aan uit 

Als je nu eens dat stukje waar je niet uitkomt doorgeeft, misschien kunnen we helpen.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ingeborg, ik mag dit patroon niet zomaar hier op zetten.
Diddi, ik ben naar een hobbywinkel geweest en heb het daar gevraagd. Zij heeft een patroon van een andere ketting, maar het systeem blijft hetzelfde. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur mij een pb-tje.
Diddi, ik ben naar een hobbywinkel geweest en heb het daar gevraagd. Zij heeft een patroon van een andere ketting, maar het systeem blijft hetzelfde. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur mij een pb-tje.
Je kunt toch het begin, waar je niet uitkomt, hier typen. Lijkt me dat dat wel mag.
Groetjes van Monica
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb het ondertussen gevonden. In een andere hobbywinkel, dicht bij mij in de buurt. Het patroon komt van een winkel die ver van bij mij thuis is, dus kon ik het daar niet vragen. En via de telefoon is niet gemakkelijk. Evenmin opschrijven. Toch bedankt voor je hulp