Leren bloem
Hallo allemaal,
Ik wil graag een leren bloem op een broche gaan bevestigen en daar nog bedels aanhangen. Weten jullie misschien een goede manier om de bloem vast te maken?
Alvast bedankt.
Groetjes Irene
Ik wil graag een leren bloem op een broche gaan bevestigen en daar nog bedels aanhangen. Weten jullie misschien een goede manier om de bloem vast te maken?
Alvast bedankt.
Groetjes Irene
Re: Leren bloem
Is het zoals deze, met een ringetje in het midden?

Je zou een lusje kunnen maken, dus draad van onder naar boven door de bloem, iets rijgen wat niet door het gat zal passen en dan terugrijgen door het gat.

Je zou een lusje kunnen maken, dus draad van onder naar boven door de bloem, iets rijgen wat niet door het gat zal passen en dan terugrijgen door het gat.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ja ik doe dat met een kettelstift.
ik heb overigens je dubbele topic even verwijderd.

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Zo'n bloem (zie foto) heb ik. Hoe kan ik de kettelstift dan netjes aan de achterkant bevestigen? Vind het zo lastig om iets te bedenken waardoor het goed blijft vastzitten (help me!). Alvast bedankt weer.
Groetjes
Groetjes

kun je misschien beschrijven wat voor broche het is? en dan alleen hangertjes eronder hangen? er zijn namelijk zoveel verschillende broches, bv met kleine kralen geborduurd of alleen met grote kralen. het verschild per idee hoe je het het beste kan doen.
http://www.kralenboutiquemonique.com/in ... 58&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Even snel een foto gevonden.
Groetjes Irene
Even snel een foto gevonden.
Groetjes Irene
Ik heb namelijk bedacht dat ik met de bloem een broche ga maken voor Pink Ribbon. Heb de bloem, veren en bedels al in huis. Nu het uitwerken nog. Ga er vanavond maar mee aan de slag. Mochten jullie nog tips hebben hoe ik dit het beste kan bevestigen, dan hoor ik het graag. Als het gelukt is stuur ik de foto door.
Groetjes Irene
Groetjes Irene
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Creadream verkoopt van dat handige zilverdraad aan 1 stuk, die is daar superhandig voor en anders zou ik visdraad gebruiken. Succes! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Enige dat ik kan bedenken is wat Sandra opnoemde. Wat ook misschien zou kunnen is met waxkoord bevestigen, dus met zo 'n lusje zoals ik uitlegde, en dan knoopjes aan het eind van de broche. Ik bedacht dit omdat waxkoord niet kan kriebelen maar terwijl ik het type bedenk ik al dat je het op je shirt of tas draag en nylondraad dan toch niet kriebelt.
Voordeel van zilverdraad is wel dat het buigbaar is, dat maakt het misschien wel makkelijker om de bloem strak recht te houden.

Hierbij een link naar de foto! Het is uiteindelijk gelukt.
Groetjes Irene
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/iren ... D=19939537" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Irene
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/iren ... D=19939537" onclick="window.open(this.href);return false;
Netjes! Zeker met zilverdraad bevestigd?
Ouderwets met naald en draag gewerkt. Ben er ook wel blij mee. Nu nog verkopen voor Pink Ribbon. Groetjes