Kijk maar, wijzigen is altijd nog mogelijk, desnoods stort ik iets terug of betaal je nog 'n klein beetje bij, of zoek je iets anders twv +- 1,40 (de prijs van de spacers).isake schreef:Sandra schreef:...of even moeten navragen... Stom van me. Heb men bestelling al betaald dus ja
vraagje van een nieuweling na men eerste creatie
Re: vraagje van een nieuweling na men eerste creatie
Hey,
Zo ik heb de smaak echt al wel te pakken! Wat ik me nu afvroeg wat echt wel handige dingen zijn om in huis te hebben???
Bv: zo een kralenrijgbord http://www.creadream.nl/beadalon-rijgbo ... pmiddelen/ gebruiken jullie die vaak of toch niet echt?
En van materialen? Ik heb bij men eerste bestelling een rondbektang besteld gehad, een kniptang heb ik van men man en een platbektang ook van men man... Heb ik daarmee genoeg? Kan ik met een platbektang ook knijpkraaltjes dicht doen?
Alle tips zijn welkom van materialen
Groetjes
Zo ik heb de smaak echt al wel te pakken! Wat ik me nu afvroeg wat echt wel handige dingen zijn om in huis te hebben???
Bv: zo een kralenrijgbord http://www.creadream.nl/beadalon-rijgbo ... pmiddelen/ gebruiken jullie die vaak of toch niet echt?
En van materialen? Ik heb bij men eerste bestelling een rondbektang besteld gehad, een kniptang heb ik van men man en een platbektang ook van men man... Heb ik daarmee genoeg? Kan ik met een platbektang ook knijpkraaltjes dicht doen?
Alle tips zijn welkom van materialen
Groetjes
Tangen zijn voldoende, ik sluit al mijn knijpkralen met een platbek tang.
Rijgbord is best handig, je kunt je kralen waar je mee wilt werken erin leggen en meten hoe lang een ketting ongeveer moet zijn.
Ik gebruik hem zelf regelmatig!
Rijgbord is best handig, je kunt je kralen waar je mee wilt werken erin leggen en meten hoe lang een ketting ongeveer moet zijn.
Ik gebruik hem zelf regelmatig!
Creatieve groetjes,
Herma
Herma
Ik zag het filmpje, maar ik heb volgens mij ook zo iets thuis liggen. Ik heb het ooit een keer gekregen, maar geen idee wat het was.
maar dat van mij is dus super dun, wat heel makkelijk kan buigen.
Wat is de goede mm om te gebruiken?
maar dat van mij is dus super dun, wat heel makkelijk kan buigen.
Wat is de goede mm om te gebruiken?