Wie kan mij helpen?
Ik wil 6 elastieke armbandjes van kleine kraaltjes met een ring bij mekaar houden, maar deze ringen zijn dicht. Naar mijn idee moet ik dus 6 kleine armbandjes op elastiek rijgen en deze nog niet dichtknopen. Vervolgens de ring erom heen doen zodat ze als een groepje bij mekaar blijven en daarna allemaal dichtknopen? Kan iemand mij vertellen of dit de juiste manier is?
Is er ook nog een tip om kleine rocailles kraaltjes te rijgen met naald ofzo? Of moet dit gewoon allemaal met de hand? Zoals je leest, ik ben een beginneling!
Groet!
HELP: Elastieke armbandjes met ring samen binden.
Re: HELP: Elastieke armbandjes met ring samen binden.
Van die armbandjes met die ring kan ik me even geen voorstelling maken. Maar zo te zien klopt jouw manier van het te willen doen wel, denk ik.
Voor wat betreft kleine kraaltjes (hopelijk snel) rijgen heb je misschien iets aan dit topic:
viewtopic.php?f=4&t=13230&p=187443&hilit=molen#p187443
Voor wat betreft kleine kraaltjes (hopelijk snel) rijgen heb je misschien iets aan dit topic:
viewtopic.php?f=4&t=13230&p=187443&hilit=molen#p187443
Liefs en groetjes, Algante 

Lijkt me inderdaad ook de enige manier om de ring zo om het elastiek te krijgen.
Ben wel benieuwd naar je resultaat als het gelukt is. Succes met het maken, en zoals je ziet.. er is genoeg te leren hier op het forum. Jij bent vast nog lang niet uitgekraald
Ben wel benieuwd naar je resultaat als het gelukt is. Succes met het maken, en zoals je ziet.. er is genoeg te leren hier op het forum. Jij bent vast nog lang niet uitgekraald

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik maak regelmatig zulke armbanden sets. Ik rijg dan eerst een bandje met rocailles of wat je wil. Dan pak ik de ring en doe ik er ook aan en dan leg ik een knoopje in de stiek. Dan heb je een bandje met de ring er al aan. Nu rijg je weer een nieuw bandje, haal je door de ring en legt er een knoop in. Etc. Snap je het? Groetjes en succes!
Ik ben benieuwd naar een foto hiervan. Iemand?