Ringen

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
sweety
Bead Designer
Contacteer:
Ringen

Bericht door sweety » do 24 jun 2004 21:45

Ik heb al een paar ringen verkocht? Nu zijn er al 2 van stuk gegaan! Help, wat kan ik doen om dit te voorkomen, want leuk is het niet! :(

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 24 jun 2004 21:54

Wat jammer en ik vind het erg leuke ringen die je maakt. Zelf maak ik geen ringen maar rijg af en toe met nylondraad en dan gebruik ik 0,25mm, dan kun je goed knoopjes maken die goed vastblijven zitten en eventueel nog een drupje lijm. Je kunt dan rijgen met naald nr.10.

Vero
Bead Discoverer

Bericht door Vero » vr 25 jun 2004 11:56

ik heb dit ook al eens voorgehad , en inderdaad leuk is dat niet .
het enigste wat ik kan zeggen is dat je voldoende ( zeker 2 keer )
door je parels moet .ik ga zeker door heel mijn ring met mijn draad tot ik er echt nie meer door kan . da is hij lekker stevig . maar je kan da nie altijd als je een naald gebruikt . het hangt ook af van je parelgrootte. als ik bijna ten einde ben doe ik een knoopje in mijn draad , dan een drupje lijm , dan doe ik nog een knoopje en ga ik nog eens door enkele parels door .
hopelijk versta je een beetje wat ik hier vertel en heb ik je toch een beetje kunen helpen

groetjes vero

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 25 jun 2004 15:12

Je moet inderdaad als je afwerkt, eerst een knoopje (x3) leggen en dan nog eens door enkele parels doorgaan, zo is hi stevig. Ook moet je erop letten dat je elke keer goed aantrekt als je hem aant maken bent!!
Veel succes! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » vr 25 jun 2004 21:41

Ja, maar door de kralen, knoopje, lijm, dat doe ik al! :(

Gesloten