Wat gaat hier mis?

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:
Wat gaat hier mis?

Bericht door EstherEnzo » do 24 jun 2004 20:15

Hoi,

Ik was bezig met een armband, geregen op nylondraad en dan kralen aan nietstiften ertussen, maar het gaat volgens mij niet goed. Ik heb het idee dat het niet 'mooi' wordt. Doe ik iets verkeerd, te grote nietstiften ofzo of valt jullie er niets aan op?

De foto staat onderaan http://www.kleutergroep.nl/Kettingen/kralen%20index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » do 24 jun 2004 20:18

Hoi, je moet aan de Kralenbedels die jij hebt gemaakt eerst een montagering doen dan valt hij mooi en niet zo stijf :wink:

dan pas gaan rijgen en de betrefde kralenbedels plaatsen :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » do 24 jun 2004 20:32

Met kralenbedels bedoel je neem ik aan de nietstift met kraal, maar wat zijn dan montageringen??? Zijn dat ringetjes die ik tussen de kralen van de armband rijg??

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » do 24 jun 2004 21:32

Volgens mij bedoelt Christina gewoon dat je de nietstiftjes met kralen aan een ringetje moet hangen & dat ringetje moet je dan tussen de kralen van de armband in rijgen....
Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 25 jun 2004 09:52

Ja ik denk ook dat ze dat bedoeld en dat het de beste oplossing is. Dan hebben de bedels wat meer ruimte.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten