Micro macramé
- estherwijma
- Bead Monster
Bedankt voor het delen! 

Groetjes Esther
Re: Micro macramé
bedankt voor t delen, weer wat op mijn to do lijst voor deze winter 

bedankt voor jou tips he,heel tof van jou
Wat leuk zeg. Ik zie dit nou pas. Bedankt voor de link!Mayella schreef:Een erg leuke link die ik gevonden heb. Een gratis boek (copyrights zijn verlopen) uit de Victoriaanse tijd en wel uit het jaar 1877. Het boek heet The imperial macramé lace book en is ook als PDF te downloaden. Er staan leuke knopen en patronen in.

Groetjes van Monica
Bedankt voor de info, ben me nu ook op het boek uit 1877 aan het baseren, om mijn eerste creaties te maken, vergt wel veel oefenen en geduld, maar het gaat me lukken.
Gaat zeker wel lukken. Als je eenmaal de slag te pakken hebt na een beetje oefenen dan gaat het ook meteen als een trein. Veel succes ermee.nini schreef:Bedankt voor de info, ben me nu ook op het boek uit 1877 aan het baseren, om mijn eerste creaties te maken, vergt wel veel oefenen en geduld, maar het gaat me lukken.
- estherwijma
- Bead Monster
Ik ben nu ook voor het eerst bezig met micro-macramee en vind het echt heel leuk, dus wie weet heb ik nog wel wat aan al je tips en links!
Groetjes Esther
Ik vind het dus ook erg leuk om te doen. Intussen ben ik wat dingen aan het maken voor Sinterklaas en Kerst, als cadeau. Ben lekker bezig op het momentestherwijma schreef:Ik ben nu ook voor het eerst bezig met micro-macramee en vind het echt heel leuk, dus wie weet heb ik nog wel wat aan al je tips en links!

- estherwijma
- Bead Monster
Ja ik heb hier al heel wat moois van je voorbij zien komen!!Mayella schreef:Ik vind het dus ook erg leuk om te doen. Intussen ben ik wat dingen aan het maken voor Sinterklaas en Kerst, als cadeau. Ben lekker bezig op het momentestherwijma schreef:Ik ben nu ook voor het eerst bezig met micro-macramee en vind het echt heel leuk, dus wie weet heb ik nog wel wat aan al je tips en links!
Ik heb mijn ketting inmiddels af, maar heb al weer zin in een volgend projectje

Groetjes Esther