patroon uit Button & Bead

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 28 mar 2003 22:54

nou wie weet kan je een keer zelf een boek maken! :P ;)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 29 mar 2003 10:38

Dat zou leuk zijn! Wie weet. :wink:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 29 mar 2003 13:35

Sandra, dat boek van carol wilcox is echt heel leuk.Ik heb nu de chevron variaties zitten te bekijken,ik ontdek steeds meer.Mijn bloemenketting is af.Ik vind het zelf wel leuk geworden.Zie nu dat ik een foutje heb gemaakt in de buurt van de sluiting! Balen! :twisted: Maar ik ga hem niet meer uithalen.
Groetjes Hennie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 29 mar 2003 14:11

:D :D dat heb je snel af!! kan je het inscannen en mailen alsjeblieft? ben nieuwsgierig. ja chevron chain vind ikzelf ook leuk. maar ik heb vooral peyote stitch en herringbone stitch ervan geleerd en ik heb klein beginnetje van de laatste hoofdstuk, die is niet zo moeilijk.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 29 mar 2003 14:51

Nou ik heb er een week aangewerkt, steeds af en toe een stukje.Ik heb hem gestuurd.De bloemen heb ik eerst gemaakt,daarna de gele kraaltjes geregen, was nog even puzzelen, want voor moeten minder kraaltjes zodat de ketting mooi hangt.Zal nog wel eens een werkbeschrijving maken.
Is herringbonestitch niet moeilijk?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 29 mar 2003 19:28

nee totaal niet! ik ben nu bezig met zo eentje (weet naam niet, dat is die ene pagina waar je verschillende grootte kralen moet gebruiken zodat het mooi rond van vorm wordt) en het kost wel veel werk, het is ook best saai want je doet steeds hetzelfde. maar het is echt niet moeilijk.

en mooie voorbeeld mailde je, ook weer heel anders dan in het boek volgens mij = leuk dat het echt je eigen creatie is. en alvast bedankt voor werkbeschrijving! haha, je zet me wel aan het werk, moet je vorige ook nog toevoegen. ;) vind het erg leuk.

m@rlies

bead&button???

Bericht door m@rlies » ma 02 jun 2003 19:52

Hallo iedereen,

ik maak zelf ook sieraden met kralen en ik heb een vraagje aan jullie: is bead & button een blad ofzo? en zo ja, waar kun je die kopen? want ik zoek al overal naar een kralentijdschrift, of boeken met moeilijke figuren zoals bv. tatting of peyote stitch dat soort dingen.

liefs marlies :roll:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 02 jun 2003 20:13

Button & bead is een blad. Maar je kunt heel veel technieken op internet vinden. Kijk eens bij de links, gewoon eens even zoeken.
groetjes Hennie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 02 jun 2003 21:10

zie ook http://www.beadandbutton.com" onclick="window.open(this.href);return false;.

Gesloten