Armband Bubbles?

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Armband Bubbles?

Bericht door Sandra » zo 06 sep 2009 09:01

wat ik me ook automatisch afvraag, is het niet ook een idee gewoon metallookkralen met rocailes tussenin te rijgen en dan dus daaromheen te gaan knopen?

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » zo 06 sep 2009 09:46

In ieder geval dat draad van het bad is VEEL te klein, deze balletjes zijn zo'n 6 mm. groot en dat moet je wel hebben anders kun je er ook niet omheen knopen.
@ Sandra, ja je kunt er natuurlijk meerdere technieken voor gebruiken of uitproberen. :D
De Kralenprutser

Bieketjuh
Bead Designer

Bericht door Bieketjuh » zo 06 sep 2009 11:56

karin v h schreef:In ieder geval dat draad van het bad is VEEL te klein, deze balletjes zijn zo'n 6 mm. groot en dat moet je wel hebben anders kun je er ook niet omheen knopen.
@ Sandra, ja je kunt er natuurlijk meerdere technieken voor gebruiken of uitproberen. :D
Volgens mij heb ik ze ergens (maar waar nu weer) ook gezien in groter formaat dan het normale, ik zal het maar badtype noemen. Verder heb je ook van die kettingen voor in de kerstboom te hangen, maar uitervaring weet ik dat die meestal niet van echte goede kwaliteit zijn. De kindjes hier gebruiken ze als 'ketting' :lol: en ze gaan na verloop van tijd afbladderen.

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » zo 06 sep 2009 12:01

Je moet ook goed in de gaten houden hoe je de sluiting eraan gaat zetten. Zij hebben wel een hele geraffineerde sluiting. :D
Dan nog maar even wachten want in oktober hangen de kerstslingers weer in de winkel. :mrgreen:
De Kralenprutser

Carmen
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Carmen » vr 11 sep 2009 06:58

Het is inderdaad hetzelfde maar deze ketting is veel te klein voor zo'n armband. Ik heb het vanmiddag op mijn site staan en ook als zelfmaakpakket. Ik heb er hier inmiddels al zo'n 80 verkocht en ben elke avond tot in de late uurtjes bezig. Dus dan zal het jullie ook wel lukken denk ik.
Blijf jezelf!
Er zijn al genoeg anderen!

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » di 15 sep 2009 08:49

Suus van Suzalle heeft het materiaal kunnen krijgen en de sluitingen, ze hoopt ze over een dag of 10 - 14 binnen te krijgen.
Leuk. :banaan:
De Kralenprutser

Gesloten