zwevende sieraden

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Diam0nd
Bead Designer
zwevende sieraden

Bericht door Diam0nd » do 25 mar 2004 18:43

hoi hoi..

ik zat ff te kijken.. en ik zag mooie zwevende kettingen staan op een aantal sites.. Op de ene is het met nylondraad gedaan.. en op de andere weer met een soort ijzerdraad achtige draad..
nu vroeg ik me af wat het beste is om een zwevende ketting te maken.
Groetjes
Afbeelding

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » do 25 mar 2004 21:20

Tja ik gebruik altijd nylon gecoat staaldraad, omdat ik bang be dat nylondraad eerder stuk gaat, maar dat is denk ik toch erg wisselend! Ook vind ik het leuk dat nylon gecoat staaldraad in veel kleuren verkrijgbaar is waardoor je het kan aanpassen aan de kleuren van je kralen!

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » do 25 mar 2004 21:31

hey..

wat is dat precies? nylon gecoat staaldraad.. en weet je ook waar ik het kan kopen?
Groetjes
Afbeelding

Debby
Bead Lover

zwevend

Bericht door Debby » do 25 mar 2004 21:58

hoi hoi

ik gebruik altijd gecoat staaldraad, je kunt het hier bij kralen .com in allerlei kleuren kopen :lol: maar ook bij hobbywinkels.
erg fijn om mee te werken ,alleen 1 ding zorg dat er geenknikin komt want die krijg je er niet meer uit. :cry:

groetjessssssssssssss

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 25 mar 2004 22:38

Ik vind het vaak ook moi dat nylon gecoat staaldraad een beetje rond blijft staan.. als je onderaan nylondraad een hanger hangt zakt het meteen in een punt...

Ook bij mij op de site is het te koop.
5 euro per rolletje van 10 meter.

Groetjes Eelke

Gesloten