welke 2 componentenlijm?
- De plastic kralendoos
- Bead Discoverer
Na wat speurwerk over lijm hier in het forum ben ik van plan om over te stappen op 2 componentenlijm.
Maar welke is nou het beste?
Als ik de verhalen hier goed begrijp dan is UHU enfest 300 een echte superlijm.
Maar van bison begrijp ik dat die doorzichtig opdroogt. Dat vind ik erg belangrijk.
En heb ik het goed begrepen dat die van de Hema vrij snel opdroogt?
Ik ben op zoek naar een goede lijm die doorzichtig opdroogt en niet al te snel droogt zodat je evt nog iets kunt aanpassen.
Maar welke is nou het beste?
Als ik de verhalen hier goed begrijp dan is UHU enfest 300 een echte superlijm.
Maar van bison begrijp ik dat die doorzichtig opdroogt. Dat vind ik erg belangrijk.
En heb ik het goed begrepen dat die van de Hema vrij snel opdroogt?
Ik ben op zoek naar een goede lijm die doorzichtig opdroogt en niet al te snel droogt zodat je evt nog iets kunt aanpassen.
groetjes, cathelijne
1001 Beads Per Minute
1001 Beads Per Minute
- Caviaplanet
- Bead Interested
- Contacteer:
- brides
- Bead Dreamer
- Contacteer:
patricia schreef:ik heb alleen ervaring met die van bison en die droogt transaprent op en niet zo snel. Moet ook wel goed uitharden voordat je de ketting kan dragen! maar ik vind het heel fijn werken!
zou je me even kunnen vertellen hoe die uit ziet en hoeveel die kost ik stond vandaag in de praxis en daar waren zoveel lijmen ik wist niet welke en die sul van een helper wist het ook niet en dat werk daar notabene maar ja zo heeft iedereen wel wat

groeten van brides
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
het is een soort dubbele injectiespuit....met een rode dop en rood handvat! Volgens mij rond de ?7.5brides schreef:patricia schreef:ik heb alleen ervaring met die van bison en die droogt transaprent op en niet zo snel. Moet ook wel goed uitharden voordat je de ketting kan dragen! maar ik vind het heel fijn werken!
zou je me even kunnen vertellen hoe die uit ziet en hoeveel die kost ik stond vandaag in de praxis en daar waren zoveel lijmen ik wist niet welke en die sul van een helper wist het ook niet en dat werk daar notabene maar ja zo heeft iedereen wel wat
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- Caviaplanet
- Bead Interested
- Contacteer: