probleempje met de jasseron

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
gootje
Bead Intelligent
probleempje met de jasseron

Bericht door gootje » wo 03 mar 2004 14:01

ik heb nu al een paar jasseron armbanden gemaakt, de mensen in mijn omgeving vinden ze erg mooi :)
alleen heb ik regelmatig een probleempje....
de jasseron gaat draaien als de kralen erdoor geregen worden
je ziet h4et niet direct als je hem draagt, maar als je hem aan iemand laat zien ziet dat er niet zo fraai uit, zo'n geraaide armband
ik heb het probleempje als eens eerder voorgelegd, toen gaf iemand aan dat de kralen misschien te klein zouden zijn, maar dat is nu absoluut niet het geval..... :cry:
weet iemand anders nog een oplossing hiervoor....od de oorzaak :wink:

gootje

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » wo 03 mar 2004 17:01

Ja, ik heb dat ook met 1 jasseronarmband, die is ook een beetje gedraaid. Het zou kunnen zijn dat het staaldraad gedraaid is tijdens het rijgen van de kralen.
Ik denk dat het bij mijn armband ook kan zijn dat de kralen net te groot zijn. :?:
Meer ideeen heb ik eigenlijk niet. :?
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Groetjes, Nicole.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 03 mar 2004 18:29

Heb je hier niet een paar dagen geleden al een onderwerp over gestart? http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=2998" onclick="window.open(this.href);return false; Een nieuwe lijkt me eigenlijk niet zo nodig...
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gesloten