weet iemand hoe ik deze ring moet maken

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
bullie_02
Bead Reader
weet iemand hoe ik deze ring moet maken

Bericht door bullie_02 » za 14 okt 2006 20:43

weet iemand hoe je deze ring maakt

http://www.creadream.nl/vb/rijg_ring/se ... rigwit.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

alvast bedankt

PeeKaa
Bead Interested

Bericht door PeeKaa » zo 15 okt 2006 09:33

ik denk dat ik het weet maaar het is wel moeilijk uit te leggen, maar ik zal het even proberen

je moet beginnen met een nylondraad met vier kralen aan : 3grote en 1kleine, je kruist je draden bij een grote kraal naast het kleintje en daar neem je dan langs de ene kant een grote kraal en langs de andere een kleine waarna je kruist door een tweede grote kraal. Zo doe je verder tot je de laatste aaneen kunt rijgen. Om het cirkeltje van rocailles in het midden mooi te maken ga je er nog eens door met je draad.

ik hoop dat je mijn uitleg snapt want ik ben niet zo'n krak in het uitleggen van dingen, als je het niet snapt wil ik er gerust een tekeningetje bij maken!

Charlotte
:olifant:

~ Creating jewellery is like creating a soul ~

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 15 okt 2006 19:08

Hoi Bullie,

Dat is toevallig! Ik heb deze week een ketting gemaakt met zo'n zelfde bloem erop. Maar dan met zilveren kraaltjes in het midden en rode konische kralen van de blokker. Ik had het patroon van een website, maar die kan ik niet meer terugvinden. Dus ik heb hem even in paint nagemaakt:

Afbeelding

Succes! Enneh, wel posten als hij klaar is he? :wink:

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 15 okt 2006 19:56

Prachtig Lissie! Dat is meteen duidelijk!

Gesloten