al zeker bedankt op voorhand.
probleem bol met rocailles en swarowski
-
Karin Bell
- Bead Reader
Hallo ik ben nieuw in het forum en heb een vraagje over het maken van een bol met rocailles en swarowski parels. Ik kan de bol wel maken maar kan hem niet afronden. De uitleg die ik heb is niet duidelijk. Kan er iemand een duidelijk voorbeeldje opsturen naar karin.bell@skynet.be?

-
Karin Bell
- Bead Reader
kralen bol
momenteel kan ik geen voorbeeld doorsturen, want de scanner doet het niet. Ik ben nog maar een beginner en wist niet dat er meerdere bollen zijn.
De bol die ik wilde maken bestaat uit 60 rocaille kralen en 30 kralen van 4mm. Er moeten 12 sterretjes gevormd worden van 5 rocailles en daarrond de kralen van 4mm.
Ik hoop tegen het einde van de week mijn scanner terug te kunnen gebruiken, dan kan ik een voorbeeld sturen, ( het komt uit het tijdschrift parels en creaties n° 8 van Februari 2006 ).
groetjes Karin :
De bol die ik wilde maken bestaat uit 60 rocaille kralen en 30 kralen van 4mm. Er moeten 12 sterretjes gevormd worden van 5 rocailles en daarrond de kralen van 4mm.
Ik hoop tegen het einde van de week mijn scanner terug te kunnen gebruiken, dan kan ik een voorbeeld sturen, ( het komt uit het tijdschrift parels en creaties n° 8 van Februari 2006 ).
groetjes Karin :
-
Karin Bell
- Bead Reader
foutje in vorig berichtje
het nr van het tijdschrift in mijn vorig berichtje is fout, het juiste is n°2 van september 2004 blz 26

-
Karin Bell
- Bead Reader
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: