hey
ik zou graag een keer een gehaakte ketting proberen.Ik dacht er 1 voor mijn zus te maken,maar weet niet of een gehaakte ketting geschikt is voor een 11jarige.Ze is nogal modern.En met welke kralen maak je dit het beste.Ik heb nog fel gekleurde houten kralen,maar denk niet dat die geschikt zijn.
groetjes
ellen
haken
-
tpaardefreekse
- Bead Reader
- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
Re: haken
hoi hoi haken met houten kraaltjes is erg fun!!!!!!!!!!!!! ik zal es een foto op de forum zetten die ik gemaakt heb, ook gewoonrocaillesgemengd met andere haken is erg fijn om te doen en is zo af!tpaardefreekse schreef:hey
ik zou graag een keer een gehaakte ketting proberen.Ik dacht er 1 voor mijn zus te maken,maar weet niet of een gehaakte ketting geschikt is voor een 11jarige.Ze is nogal modern.En met welke kralen maak je dit het beste.Ik heb nog fel gekleurde houten kralen,maar denk niet dat die geschikt zijn.
groetjes
ellen
http://img160.imageshack.us/img160/8121 ... ingck9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!