haken

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
tpaardefreekse
Bead Reader
haken

Bericht door tpaardefreekse » vr 25 aug 2006 15:13

hey

ik zou graag een keer een gehaakte ketting proberen.Ik dacht er 1 voor mijn zus te maken,maar weet niet of een gehaakte ketting geschikt is voor een 11jarige.Ze is nogal modern.En met welke kralen maak je dit het beste.Ik heb nog fel gekleurde houten kralen,maar denk niet dat die geschikt zijn.

groetjes

ellen

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » vr 25 aug 2006 15:26

Als je een gehaakte ketting wilt maken, zou ik zelf niet te veel zware kralen gebruiken, dan hangt tie zo.
houten kralen zijn lekker licht, dus die zouden er goed inpassen, vind ik.
groetjes
Sonja

nienja
Bead Fan
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: haken

Bericht door nienja » ma 04 sep 2006 15:02

tpaardefreekse schreef:hey

ik zou graag een keer een gehaakte ketting proberen.Ik dacht er 1 voor mijn zus te maken,maar weet niet of een gehaakte ketting geschikt is voor een 11jarige.Ze is nogal modern.En met welke kralen maak je dit het beste.Ik heb nog fel gekleurde houten kralen,maar denk niet dat die geschikt zijn.

groetjes

ellen
hoi hoi haken met houten kraaltjes is erg fun!!!!!!!!!!!!! ik zal es een foto op de forum zetten die ik gemaakt heb, ook gewoonrocaillesgemengd met andere haken is erg fijn om te doen en is zo af! :wink:
http://img160.imageshack.us/img160/8121 ... ingck9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

Gesloten