aantal vraagjes
wanneer ik nylon garen gebruik om te rijgen hoe kan ik hier dan op een mooie manier een slotje aanzetten ?
en hoe doe ik dat bij meerdere nylon draadjes ?
wanneer ik op een draad zo hier en daar een kraal wil zetten, dan kan ik gebruik maken van knijpkralen en de kraal zo vastzetten, maar is er ook nog een andere manier als ik geen knijpkraaltjes wil zien ?
ben heel benieuwd
alvast bedankt
gootje
en hoe doe ik dat bij meerdere nylon draadjes ?
wanneer ik op een draad zo hier en daar een kraal wil zetten, dan kan ik gebruik maken van knijpkralen en de kraal zo vastzetten, maar is er ook nog een andere manier als ik geen knijpkraaltjes wil zien ?
ben heel benieuwd
alvast bedankt
gootje
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
om antwoord te geven op je eerste vraag kan je het beste met een knijpkraaltje slotjes aanzetten. Draad door het knijpkraaltje slotje rijgen en weer terug door knijpkraaltje en dan dicht kijpen. Voor meerdere draden gebruik je een groter knijpkraaltje
Je 2e vraag: Je kan het ook met een drupje sieradenlijm vastzetten of de draad nog een keer door de kraal halen!
Je 2e vraag: Je kan het ook met een drupje sieradenlijm vastzetten of de draad nog een keer door de kraal halen!
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
hahaha kan me voorstellen! Ik bedoelde inderdaad wat sandra zegt dat het met zwevende kettingen niet kan om het knijpkraaltje weg te werken... wel aan het uiteinde natuurlijk maar niet tussenin. en omdat gootje er nog niet zoveel van af wist (begreep ik) probeerde ik het te verduidelijken...maar voor jouw hennie bracht het verwarring op
Hoop dat we nu duidelijk zijn en dat gootje er wat aan heeft!
Hoop dat we nu duidelijk zijn en dat gootje er wat aan heeft!
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!