netting ketting

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:
netting ketting

Bericht door hennie » zo 11 jan 2004 16:20

Voor wie de netting ketting ( die je tijdens de kralenmeeting kon maken)nog eens goed wil bekijken. Op mijn site staan een paar voorbeelden.
http://groups.msn.com/Hekrasier/rijgpat ... hotoID=126" onclick="window.open(this.href);return false;
http://groups.msn.com/Hekrasier/rijgpat ... hotoID=126" onclick="window.open(this.href);return false;

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 11 jan 2004 16:34

Leuk om te zien hoor ;-)
Wilde enthousiast beginnen met het afmaken van de ketting en toen trok ik een knoop in de draad.... :roll:
Heb m helemaal uitgehaald en de draad weer aan elkaar gemaakt en iets grotere kralen gepakt en heb nu de eerste helft af, want daarna is de draad weer bij de knoop uit elkaar gegaan :cry:
Ik heb een bestelling geplaatst bij kralenwerk voor draad, dus we wachten rustig af :wink:

Afbeelding
Afbeelding Groetjes Marije

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 11 jan 2004 19:13

Dat gaat helemaal goed Marije. Ja met rijgen moet je eraan wennen dat je het allemaal rustig doet, niet te snel en te hard trekken aan de draad.
Ik vind het wel lekker om wat langer bezig te zijn met iets. Je kunt het ook wegleggen en later weer een stukje gaan rijgen.Dus als je snel iets in elkaar wil zetten moet je niet gaan rijgen ( tenminste geen patronen) :wink:

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » zo 11 jan 2004 20:51

Oooooh die ketting had ik dus gemaakt als ik op de meeting was! Die is mooi joh! Fleur die van jou wordt ook mooi, leuke kleuren!!!

Nouja wie weet probeer ik 't ooit wel 'ns zelf :) Als ik 't geduld op kan brengen, hihi
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 12 jan 2004 20:10

Ziet er al goed uit Fleur! Des te sneller kun je aan de takke-armband beginnen! Hihihi!

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 12 jan 2004 20:11

En die voorbeelden op jouw site zien er natuurlijk ook heel goed uit, Hennie! Maar dat had ik geloof ik al laten weten!

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » ma 12 jan 2004 22:18

Okkeeeee: officieel stanpunt van mij: hier heb ik dus geen geduld voor, des te meer respect dus.

Enne Sandra: wat ik zei bij een andere topic over de wokshops: dit wil je toch meteen leren als je dit ziet?
(zet mij maar vast in het beginners-die-te-ongeduldig-zijn-klasje :wink: )

groetjes
Marike

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » za 24 jan 2004 11:39

Heeft iedereen de netting ketting onder tussen af? Ben wel nieuwsgierig. En Hennie, ben je nog verder gegaan met het takke-patroon of ben je met een nieuwe gestart? Ik heb de takke-armband af gemaakt. Toen ik de hele armband rond was, ben ik terug gegaan om tussen de kralen die ik overgeslagen had nog een takje te maken met een blaadje. Ik heb maar voor een blaadje gekozen anders werd het te druk vond ik.
Hennie, misschien kun je me de netting uitleg mailen zonder foto's?

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » za 24 jan 2004 12:08

die zijn wel leuk....ga ik ook eens proberen te maken hahah :lol: :wink:
-=Liefs Wendy=-

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 24 jan 2004 16:36

Esther, ik heb gewoon geen tijd gehad. Ik geef weer een serie van 5 workshops bij pipoos en die moest ik nog voorbereiden.Ook was er nog open dag van pipoos waar ik ook was ( heb geen aandelen hoor :wink: ). Verder heb ik nog dingen voor mijn werk gedaan 0.a. rugzakjes bedrukken en plaatjes voor een krantje maken, nog wat bestellingen maken, eerlijk gezegd was het wel een beetje druk ( woon niet alleen dus thuis ook nog het een en ander te doen :wink: ). maar ik vond die armband zo leuk, ik ga hem echt afmaken. Wat de netting ketting betreft ik stuur je een pb.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 26 jan 2004 16:35

Het is niet mijn bedoeling je te haasten hoor! :wink: Maar ik ken dat wel, soms komt het er gewoon niet van. Enne, we kunnen niet altijd met kralen bezig zijn, toch?! Ik ga binnenkort weer de rijgtechnieken oppakken. dan ga ik eerst die gevlochten met dropbeads uit elkaar halen en opnieuw doen. Heb laatst met mozaiek-steentjes zitten spelen (van Pipoos). Is ook heel leuk. En een sjaal en een tas gebreid. En ik heb een deel zwevende en gekettelde kettingen gemaakt want ik ga weer een party doen.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 26 jan 2004 20:10

Ik ga binnenkort weer wat netting kettingen maken er zijn weer heel mooie dropbeads.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 27 jan 2004 18:22

Bij kralenwerk? Dan zal ik daar weer eens gaan kijken!

Gesloten