Wie heeft er antwoord? Dank alvast!
hotfix steentjes
Heeft iemand van jullie dit al eens gebruikt? Ik heb begrepen dat je deze steentjes op je kleding kan strijken? Maar hoe zit dat dan met wassen?
het leven is fijn als er kralen zijn!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Het lijkt me met een strijkbout niet makkelijk. dan zou ik nog eerder een soldeerbout gebruiken. Ik heb een Kandikane en daar zitten ook speciale puntjes bij zodat je verschillende maten kan gebruiken en ze niet weg glippen omdat ze precies in het puntje passen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Mijn zoekaktie levert alleen mensen op die Kandi Kane heten!?!?
Kun je me verder helpen Ria?
Heb net een apparaatje gevonden via zoekfunctie op het forum(
dat ik dat niet eerde had bedacht!) maar die kost wel 59 euro!
Misschien weet iemand een trukje hoe ik dat dan toch met een strijkbout kan doen?????
Heb net een apparaatje gevonden via zoekfunctie op het forum(
Misschien weet iemand een trukje hoe ik dat dan toch met een strijkbout kan doen?????
het leven is fijn als er kralen zijn!
Ik weet wel waar je die kunt kopen dan kost die € 27,50 en dan nog verzendkosten. (mag geen reclame maken). Meer info bij mij te krijgen...ekster35 schreef:Mijn zoekaktie levert alleen mensen op die Kandi Kane heten!?!?
Heb net een apparaatje gevonden via zoekfunctie op het forum(dat ik dat niet eerde had bedacht!) maar die kost wel 59 euro!
Groetjes, Zus
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Die uit amerika heeft niet het juiste voltage dus niet kopen.!! Zoek bij fournituren zaken als matson etc die verkopen dit soort apparaten. Applicator .......... dingen
Op ebay.nl kan je ze ook vinden. volgens mij verkoopt Pipoos het ook!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Toevallig was ik gisteren bij een demonstratie van zo'n strass-steentjes-plakker, zoals ik 'm in m'n aantekeningen genoemd blijk te hebben. Mocht je 'm niet bij Pipoos willen/kunnen kopen, of via Zus, dan kun je me altijd mailen of pb'en voor een adres in Den Haag, waar je 'm kunt uitproberen en kopen.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
De steentjes met het strijklaagje (hot fix) kun je ook met speciale folie op het kledingstuk strijken.
Deze folie heet fashion folie en is bij onderstaande adres te koop.
Misschien is een apparaatje makkelijker, de folie is wel goedkoper.
http://www.kippershobby.nl/kippers" onclick="window.open(this.href);return false;
Bel of mail dit bedrijf maar even, ze kunnen je alle informatie geven en................ ze verkopen ook de Kandi Kane.
Groetjes,
Verena
Deze folie heet fashion folie en is bij onderstaande adres te koop.
Misschien is een apparaatje makkelijker, de folie is wel goedkoper.
http://www.kippershobby.nl/kippers" onclick="window.open(this.href);return false;
Bel of mail dit bedrijf maar even, ze kunnen je alle informatie geven en................ ze verkopen ook de Kandi Kane.
Groetjes,
Verena
-
lisette_vandermeij
- Bead Anonymous