Hey!
Ik heb bij de foto's van de kralenmeeting en erg mooie ketting gezien, geweefd met een pauw, door jou (Yvonne) gemaakt.
Zelf ben ik helemaal gek van weven en ik zou heel graag het patroon hebben, zou je het alsjeblieft kunnen mailen ofzo? Heb je het zelf bedacht? Dat is iets dat ik niet kan, zelf patronen ontwerpen...
De kralenmeeting zag er heel leuk uit, ik wou graag komen,
maar het was een beetje ver, ik woon in Belgie.
Ik mocht ook nog niet, ben 14 jaar.
Alvast bedankt!
Groetjes Tess
weefpatroon van yvonne (pauw)
voor degenen die zich afvragen waar ze het over heeft:

als ik het goed heb bezoekt yvonne dit forum niet geregeld, ik heb dit daarom naar haar doorgemaild. ik denk dat je het kan weven, maar dat yvonne het op een manier heeft geregen, ik heb van haar begrepen dat ze weven saai vindt en dat ze liever rijgt, technieken zoals brick stitch kan je ervoor gebruiken, geloof ik. wie weet heeft ze in ieder geval antwoord voor je.
enneh, op zich goed dat je het bericht onder 'beurzen' hebt geplaatst omdat het foto's van de kralenmeeting is, maar het lijkt me handiger dit onder technieken te plaatsen, omdat het over een techniek / patroon gaat. ik heb het forum daarom verplaatst.
groetjtes,
Sandra
als ik het goed heb bezoekt yvonne dit forum niet geregeld, ik heb dit daarom naar haar doorgemaild. ik denk dat je het kan weven, maar dat yvonne het op een manier heeft geregen, ik heb van haar begrepen dat ze weven saai vindt en dat ze liever rijgt, technieken zoals brick stitch kan je ervoor gebruiken, geloof ik. wie weet heeft ze in ieder geval antwoord voor je.
enneh, op zich goed dat je het bericht onder 'beurzen' hebt geplaatst omdat het foto's van de kralenmeeting is, maar het lijkt me handiger dit onder technieken te plaatsen, omdat het over een techniek / patroon gaat. ik heb het forum daarom verplaatst.
groetjtes,
Sandra