voorbeeld met veter
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb van mn zusje de opdracht gekregen om een ketting te maken wat geregen is en dan de rest van eenn suede veter.... Wie heeft er zo'n voorbeeld voor me. Heb net gezocht hier op de site maar kan niets vinden. Wie kan me helpen?
Groetjes Patries
Groetjes Patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
ik persoonlijk vind dit meer bij technieken passen, daarom verplaats ik het, als iemand het daar niet mee eens is hoor ik het graag. 
wat ik weleens heb gezien, is mooie kralen geregen met aan beide kanten leren veter. dus voor je nek zie je kralen (totaal +- 6 cm bv) met dan aan beide kanten suede veter. de aandacht is dan op de kralen, omdat je niet voor het gehele gedeelte kralen hoeft te gebruiken is het goedkoper en de veters geven ook een leuke effect.
wat ik weleens heb gezien, is mooie kralen geregen met aan beide kanten leren veter. dus voor je nek zie je kralen (totaal +- 6 cm bv) met dan aan beide kanten suede veter. de aandacht is dan op de kralen, omdat je niet voor het gehele gedeelte kralen hoeft te gebruiken is het goedkoper en de veters geven ook een leuke effect.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: