Leerbandjes met schuifkralen: afmetingen
Misschien een kei-domme vraag, maar ik wil van die leerbandjes met schuifkralen erop gaan maken en ik snap het hele afmetingen-verhaal niet. Bij een heleboel van die schuifjes staat 'binnenmaat' maar die komen vaak helemaal niet goed overeen met de maten van die leerbandjes. Bijvoorbeeld bij http://www.kralenstore.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, waar ze een heleboel van dat spul hebben. Als je een bandje hebt van 29 mm breed, moet de binnenmaat van de schuifjes toch ook rond dat aantal mm liggen? Wie weet hoe dit moet?
-
- Bead Dreamer
Het zou inderdaad heel simpel moeten zijn maar dat is het helaas niet
Ik heb hier nl een aantal grote schuiven liggen waar geen bandjes voor te krijgen zijn
Snap het ook niet helemaal waarom ze dan of de schuiven of de bandjes niet aanpassen zodat het allemaal wel past.
De smalle bandjes passen wel allemaal bij de kleinere schuiven maar je moet inderdaad wel goed opletten wat je besteld.
Kralenstore en JM Bijoux zijn de online shops die het grootste assortiment hebben. In ieder geval succes met het bestellen maar let wel op de binnenmaat van de schuiven en de maat van de bandjes om teleurstellingen te voorkomen (zoals bij mij)

De smalle bandjes passen wel allemaal bij de kleinere schuiven maar je moet inderdaad wel goed opletten wat je besteld.
Kralenstore en JM Bijoux zijn de online shops die het grootste assortiment hebben. In ieder geval succes met het bestellen maar let wel op de binnenmaat van de schuiven en de maat van de bandjes om teleurstellingen te voorkomen (zoals bij mij)
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !