Bij De Kwast.nl hebben ze dat zilverdraad in 0,4 mm voor 1,50 Euro en er zit 20 mtr. op.
Anita.
Ik zoek zo'n soort ketting
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb laats in een tuincentrum gekleurde draad gehaald.
Die hadden ze daar in rood, goudkleurig, zilver, appeltjes groen, lime groen, bordeaux, enz.
Die is 0,3 mm of zo, ik weet het niet precies. Hij laat zich fijn verwerken met wrappen maar hoe die met haken is weet ik niet.
Het zit op zo'n vierkante houte stokjes en kosten ongeveer een euro of 3.
Geen idee hoeveel meter het is.
Die hadden ze daar in rood, goudkleurig, zilver, appeltjes groen, lime groen, bordeaux, enz.
Die is 0,3 mm of zo, ik weet het niet precies. Hij laat zich fijn verwerken met wrappen maar hoe die met haken is weet ik niet.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Gister heb ik 2 kleuren van dit draad gekocht. Tip: ze zijn goedkoper bij andere tuincentra en momenteel hebben ze bij ons meer kleuren ivm de kerst. Ik heb er 1,89 euro voor betaald en de dikte is 0,5mm.violetmoon_17 schreef:Ik heb laats in een tuincentrum gekleurde draad gehaald.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .