Lange kettingen
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Hai meiden,
Eens even een vraagje.
Klinkt gek, maar hoe zit dat nou met die lange kettingen. Rijgen jullie die? Ik vind dat de ketting dan zo zwaar wordt (en duur).
De lange kettingen die ik tot nu toe heb gemaakt heb ik geketteld.
Maar wanneer je de ketting dan rijgt, neem je dan acculon (of gecoat metaaldraad) of nylondraad?
Groetjes,
Linda
Eens even een vraagje.
Klinkt gek, maar hoe zit dat nou met die lange kettingen. Rijgen jullie die? Ik vind dat de ketting dan zo zwaar wordt (en duur).
De lange kettingen die ik tot nu toe heb gemaakt heb ik geketteld.
Maar wanneer je de ketting dan rijgt, neem je dan acculon (of gecoat metaaldraad) of nylondraad?
Groetjes,
Linda
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
hoi
ik rijg ze soms met nylondraad ligt aan de kralen die ik gebruik ,maar met staaldraad gaat het ook maar dan valt het niet zo soepel vind ik .
kettelen doe ik ook regelmatig ,ik vind dat voor een lange ketting het mooist.
ik rijg ze soms met nylondraad ligt aan de kralen die ik gebruik ,maar met staaldraad gaat het ook maar dan valt het niet zo soepel vind ik .
kettelen doe ik ook regelmatig ,ik vind dat voor een lange ketting het mooist.
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Hey meiden,
Hartelijk bedankt voor al die reakties!
Ik heb wel een keer op gecoat metaaldraad geprobeerd maar dan vind ik het redelijk stijf worden, als je dr een knoop in wil maken of zo.
Met waxkoord heb ik het ook al eens geprobeerd, dat is wel leuk, grote kralen redelijk licht en niet al te duur.
Mijn moeder heeft een gekettelde gemaakt. Ik ga het eens ook uitproberen met kettelen en met rocailles en met stukjes ketting en kijken wat me het beste bevalt.
Groetjes,
Linda
Hartelijk bedankt voor al die reakties!
Ik heb wel een keer op gecoat metaaldraad geprobeerd maar dan vind ik het redelijk stijf worden, als je dr een knoop in wil maken of zo.
Met waxkoord heb ik het ook al eens geprobeerd, dat is wel leuk, grote kralen redelijk licht en niet al te duur.
Mijn moeder heeft een gekettelde gemaakt. Ik ga het eens ook uitproberen met kettelen en met rocailles en met stukjes ketting en kijken wat me het beste bevalt.
Groetjes,
Linda
-
Gast
http://www.didacreations.nl/N_frame.htm ... ations.nl/
leuke site hoor en heel netjes alles afgeleverd...
leuke site hoor en heel netjes alles afgeleverd...