dun wire

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
patricia
Bead Designer
Contacteer:
dun wire

Bericht door patricia » di 25 nov 2003 15:00

ik vond vandaag opeens tussen al mn kralendingetjes nog wat klosjes dun wire...Nu zou ik niet weten wat ik hier mee moet. Ik heb al bij de voorbeelden gekeken maar daar wordt vooral met dun wire geregen. Ook weet ik wel dat je dingen met de wire winder enzo kan doen maar heb geen zin om dat allemaal aan te schaffen. Heeft iemand nog een ander idee? Ze liggen nou namelijk zo zielig :wink: en anders moet ik ze maar doorverkopen....
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 25 nov 2003 17:50

Je kan er bijvoorbeeld kralen mee om-wire-en.
Zoals bijvoorbeeld hier...
http://www.kralen.com/fzoom.php?id=1392

Of je kan het ook zo gebruiken....
http://www.kralen.com/fzoom.php?id=363

Gewoon een beetje je fantasie gebruiken, dan komt het allemaal wel goed!!!!
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 25 nov 2003 18:21

voor de 1ste voorbeeld waar marieke het over heeft is het helaas te slap, voor de 2de is het prima te gebruiken!
je kan er ook ringen mee rijgen....of leuke kerstfiguurtjes rijgen ofzo! tis wel zo dat je de kleur dan niet ziet, maar je kan het sowieso gebruiken voor speciale figuurtjes. wat dacht je van de sinterklaaspatronen van pierra? ;)

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 25 nov 2003 18:26

Ik heb voor die eerste techniek dun wire gebruikt. Geen problemen ermee gekregen tot nu toe. Ik hou wel van dat fijne in kettingen....
Afbeelding

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 25 nov 2003 21:15

bedankt voor de tips ik vind het eerste voorbeeld heel leuk maar het maken van figuurtjes en het rijgen met dun wire is niet echt mijn ding(hoe leuk ik het resultaat ook vind)
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten