hier kun je ook nog kruisjes vinden:
http://www.abalorios.net/aba/otros/oyc.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
hellup hoe maak je dat kruis???
gaaaf bedankt Hennie!hennie schreef:hier kun je ook nog kruisjes vinden:
http://www.abalorios.net/aba/otros/oyc.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
ja is gewoon van nylon draad heel simpel.
je neemt een stuk nylondraad en dat doe je dubbel.
dan knijp je bij het lusje een knijpkraaltje.
dan rijg je 1 kraal dan een metaal tussen stukje daarna 2 kralen en dan weer een metalen dingetje en dan weer een kraal.
dan weer afhechten met een knijp kraaltje.
het overtollige nylondraad weg knippen. (stukje 1)
dan neem je nog een stuk nylon draad dat ook weer dubbel en een knijpkraaltje.
daar rijg je aan 1 kraal 1 metaalstukje dan weer 1 kraal.
dan haal je de 2 draden van elkaar en je pakt stukje 1 dit leg je tussen de draden en dan ga je door met rijgen 2 krlen 1 metaal stukje en weer 1 kraal en dan een knijpkraaltje.
overtollig nylondraad afknippen of aan 1 kant het draad terug steken zodat je een lusje hebt en klaar.
je neemt een stuk nylondraad en dat doe je dubbel.
dan knijp je bij het lusje een knijpkraaltje.
dan rijg je 1 kraal dan een metaal tussen stukje daarna 2 kralen en dan weer een metalen dingetje en dan weer een kraal.
dan weer afhechten met een knijp kraaltje.
het overtollige nylondraad weg knippen. (stukje 1)
dan neem je nog een stuk nylon draad dat ook weer dubbel en een knijpkraaltje.
daar rijg je aan 1 kraal 1 metaalstukje dan weer 1 kraal.
dan haal je de 2 draden van elkaar en je pakt stukje 1 dit leg je tussen de draden en dan ga je door met rijgen 2 krlen 1 metaal stukje en weer 1 kraal en dan een knijpkraaltje.
overtollig nylondraad afknippen of aan 1 kant het draad terug steken zodat je een lusje hebt en klaar.
het kruis dat ik heb staat als 2de afbeelding onder patronen ... dus ik weet niet of dat is wat jullie hebben ...
maar ik heb um op dit moment niet want ik ben me computer aan het opruimen ... maar ik heb hem aan meerdere van hier gemailt.... dus miss. iemand anders ??
ik ga we even kijken of ik um kan vinden hoor hiero ....
groetjes sharon
maar ik heb um op dit moment niet want ik ben me computer aan het opruimen ... maar ik heb hem aan meerdere van hier gemailt.... dus miss. iemand anders ??
ik ga we even kijken of ik um kan vinden hoor hiero ....
groetjes sharon