ring met kralen
Heejj ik ben er weer ben lekker 2 weken op vakantie geweest in Turkije. En ja daar een hele geweldige kralen winkel gevonden war ik heel veel heb gekocht en dacht ook dat ik veel geld kwijt was maarr.....dat viel super mee. Nu denk ik wel had ik maar meer meegenomen. Goed dit hoort eigenlijk bij kletspraat.
Ik heb ook van die ringen daar gekocht met die lusjes aan de buitenkant daar kun je dan met een nietstifje een kraaltje aanhangen, tenminste dat denk ik. Hoe krijg je dan een mooie volle ring want volgens mij oogt het heel leeg. weet iemand waar ik voorbeelden kan vinden of andere info waar ik iets mee kan. Alvast bedankt,
Ik heb ook van die ringen daar gekocht met die lusjes aan de buitenkant daar kun je dan met een nietstifje een kraaltje aanhangen, tenminste dat denk ik. Hoe krijg je dan een mooie volle ring want volgens mij oogt het heel leeg. weet iemand waar ik voorbeelden kan vinden of andere info waar ik iets mee kan. Alvast bedankt,
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
Heb je van die ringen met 10 oogjes er aan gekocht?? Ik heb deze ringen gemaakt met dat soort ringen.

De ringen lijken kaal in het midden omdat de kralen alle kanten opvallen. Maar als de ring eenmaal rond je vinger zit dan is dat niet meer zo. Omdat je vinger daar dus zit. Vaag verhaal, maar je kan het zien bij de zwarte ring. Bedenk ipv. de rol stof je vinger en zo ziet het er dan uit. Ik heb trouwens wel aan alle lusjes 2 nietstiftjes gedaan met kraaltjes daaraan. Het is even rotwerk maar het resultaat ziet er leuk uit.

De ringen lijken kaal in het midden omdat de kralen alle kanten opvallen. Maar als de ring eenmaal rond je vinger zit dan is dat niet meer zo. Omdat je vinger daar dus zit. Vaag verhaal, maar je kan het zien bij de zwarte ring. Bedenk ipv. de rol stof je vinger en zo ziet het er dan uit. Ik heb trouwens wel aan alle lusjes 2 nietstiftjes gedaan met kraaltjes daaraan. Het is even rotwerk maar het resultaat ziet er leuk uit.

Re: ring met kralen
[quote="angela"]Heejj ik ben er weer ben lekker 2 weken op vakantie geweest in Turkije. En ja daar een hele geweldige kralen winkel gevonden war ik heel veel heb gekocht en dacht ook dat ik veel geld kwijt was maarr.....dat viel super mee. Nu denk ik wel had ik maar meer meegenomen. Goed dit hoort eigenlijk bij kletspraat.
quote]
OOOO waar ben je geweest in Turkijke dan???? marmaris toevallig?
quote]
OOOO waar ben je geweest in Turkijke dan???? marmaris toevallig?
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
OOOO waar ben je geweest in Turkijke dan???? marmaris toevallig?[/quote]
Ik ben in kusadasi geweest maar ga al 12 jaar richting Turkije en ben ook 2 keer in Marmaris geweest. Hele leuke stad is mijn favoriet eigenlijk maar omdat er een vriendin in Kusadasi woont ga ik daar vaak heen, volgend jaar staat Marmaris op de planning, er is daar een hele leuke/gezellige boelevard langs het strand. Nadeel vind ik wel dat er op het strand zwart zand ligt dit is enorm heet. Maar het is echt een hele leuke vakantieplaats.
Ik ben in kusadasi geweest maar ga al 12 jaar richting Turkije en ben ook 2 keer in Marmaris geweest. Hele leuke stad is mijn favoriet eigenlijk maar omdat er een vriendin in Kusadasi woont ga ik daar vaak heen, volgend jaar staat Marmaris op de planning, er is daar een hele leuke/gezellige boelevard langs het strand. Nadeel vind ik wel dat er op het strand zwart zand ligt dit is enorm heet. Maar het is echt een hele leuke vakantieplaats.
Oke dan, wij zijn vorig jaar naar Kusadasi geweest, hebben een erg gave vakantie gehad daar, alleen 8ik heb er geen kralenwinkel gevonden hoor...waar zat die dan??
En zit er in of ind e buurt van Marmaris dan ergens een kralenwinkel??
Groetjes !
En zit er in of ind e buurt van Marmaris dan ergens een kralenwinkel??
Groetjes !
Of er in Marmaris een kralenwinkel zit weet ik niet maar je moet gewoon goed rondkijken, ik hoorde namelijk dat daar het kralenvirus ook nogal opkomt en dat je steeds meer van die bijoux winkeltjes ook ziet.
Ik weet niet of je Heike kent, dat is een klein turks vrouwtje met een cafe/restaurantje waar je frikandellen etc kunt krijgen, ze is heeeeel bekent in Kusadasi. Op mijn site heb ik een link naar haar site mischien herken je dat, als je die straat (het is de straat achter het postkantoor) uitloopt heb je bijna op het eind aan je rechterhand een kralenwinkel, veel shoppen voor weinig euro's. Niet alles was mooi maar er zaten hele mooie kralen bij. Ik zal binnenkort wat creaties erop zetten. Alleen je gaat nu natuurlijk naar Marmaris...gewoon eens rond vragen wie weet hebben ze daar ook zo'n shoppie.
Ik weet niet of je Heike kent, dat is een klein turks vrouwtje met een cafe/restaurantje waar je frikandellen etc kunt krijgen, ze is heeeeel bekent in Kusadasi. Op mijn site heb ik een link naar haar site mischien herken je dat, als je die straat (het is de straat achter het postkantoor) uitloopt heb je bijna op het eind aan je rechterhand een kralenwinkel, veel shoppen voor weinig euro's. Niet alles was mooi maar er zaten hele mooie kralen bij. Ik zal binnenkort wat creaties erop zetten. Alleen je gaat nu natuurlijk naar Marmaris...gewoon eens rond vragen wie weet hebben ze daar ook zo'n shoppie.
ooo ja Heike, die ken ik ngo wel, van die Nederlandse bar he??!?!?! kei gezellie was het daar! maar goed, leuk dat er in Kusdasi ook een kralenwinkel zit alleen jammer dat ik hen vorig jaar niet gevonden heb, maaja. Wie weet dit jaar in Marmaris.....
Ik kanb alleen de site niet vinden van Heike op jou site.....zou di ewle graag nog willen hebben als dta kan!
groetjes Lisa
Ik kanb alleen de site niet vinden van Heike op jou site.....zou di ewle graag nog willen hebben als dta kan!
groetjes Lisa
hee wat apart ik had hem er echt op gezet, o ik zie het al hij staat niet op mijn sieraden site maar op mijn andere homepage hihi.
Het adres is http://www.heikekusadasi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Het adres is http://www.heikekusadasi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
over die ringen, ik had ook ringen met 10 oogjes gekocht (1 euro per stuk als iemand wil dat ik ze voor je koop moet je maar even zeggen) en dacht eerst ook dat het heel leeg zou zijn, maar op sommige oogjes doe ik ook 2 kettel- of nietstiften. het ziet er erg mooi en vol uit kijk maar hier:

de fotos zijn wel zo duidelijk dat je wel ongeveer kan tellen hoeveel kralen erop zitten!
heel veel succes en trouwens; het is makkelijker als je denkt!

de fotos zijn wel zo duidelijk dat je wel ongeveer kan tellen hoeveel kralen erop zitten!
heel veel succes en trouwens; het is makkelijker als je denkt!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..