fimo kralen
Ik verlang helemaal niets, Ik vraag alleen een paar dingen wat ik dus wilde weten mbt het maken van fimo kralen.. ik weet ook niet dat het niet uit maakt wat je wel en niet doet met de klei, dat is dus de info die ik bedoelde te zoeken, maar als er gewoon iemand is die zegt dat het niet uit maakt.Ria schreef:Ja Gwen je kan niet verlangen dat mensen al hun geheimen gaan prijs gevenhet is gewoon een kwestie van proberen en tijd/geld erin steken als je wilt leren hoe je echt mooie kralen maakt. zo hebben we het allemaal moeten leren

Petito, Bedankt die site ben ik nog helemaal niet tegen gekomen.

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Dat bedoel ik helemaal niet Gwen
denk dat je mijn woorden anders oppakt dan ik ze bedoelde
en misschien begreep ik jou verkeerd? dat kan ook.
We zijn maar mensen
Er zijn boekjes die je de grondbeginselen bij brengen in de winkels. Er zijn gratis lessen te vinden op het internet er zijn kooplessen te krijgen ook op het internet. Ga zo maar door. En je kan altijd ergens een workshop gaan volgen. Die schijnen er toch ook steeds meer te komen door het land.

We zijn maar mensen

Er zijn boekjes die je de grondbeginselen bij brengen in de winkels. Er zijn gratis lessen te vinden op het internet er zijn kooplessen te krijgen ook op het internet. Ga zo maar door. En je kan altijd ergens een workshop gaan volgen. Die schijnen er toch ook steeds meer te komen door het land.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ja, of bij jou gaan workshoppenRia schreef:Ja Gwen je kan niet verlangen dat mensen al hun geheimen gaan prijs gevenhet is gewoon een kwestie van proberen en tijd/geld erin steken als je wilt leren hoe je echt mooie kralen maakt. zo hebben we het allemaal moeten leren

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
en de mijne warmt veeeeeel te snel! koekjes die 20 minuten in de oven moeten zijn na 3 min klaar, zelfs als ik de oven lager zetMiss B schreef:Ria schreef:Dat ligt gewoon aan je oventje eigenlijk. Als je er eentje heb die er lang over doet om de temp te bereiken dan wel maar als je er 1 heb die snel goed is dan hoeft het niet.Dan moet ik dus wel voorverwarmen..... Mijn oventje is heel oud en wordt niet zo snel warm!
Thanks!

ipoingtudut
Begrijp me niet verkeerd, dit bericht hierboven is niet bot of wat dan ook bedoeld
.. alleen snel geschreven, ik werd net wakker en het bericht schreef ik wat snel. (net beneden besefte ik me eigenlijk van: nog even aanpassen
) maar je had al een bericht geplaatst 
we zijn inderdaad maar mensen, misschien heb ik je inderdaad verkeerd begrepen
. miscommunicatie..
Ik heb inderdaad wel gezien dat jij workshops geeft met fimo.. helemaal geweldig, ik was alleen nog aan het uitoeken waar op jou forum
(zoals ik al zei: ik ben geen held met computers, vooral zoekfunsties werken niet echt met mij mee, zoals iets van google
Ik heb in ieder geval op dit forum en jou forum veel info gevonden, dat heb ik uitgeprint en ligt nu naast me klaar om gebruikt te worden.
(moet al zeggen ik kan niet wcahten)
Mijn lezen is trouwens niet al te best (woordjes door elkaar halen, woordjes weg laten in een letter een andere letter zien enz.) misschien dat ik daarom niet veel kan vinden, in eerste instantie dacht ik namelijk dat fimo keien (stenen waren)... tot ik de letters uit elkaar ging halen, ik snapte jouw laatste zin ook niet, er staat leren en ik zie er werken in

we zijn inderdaad maar mensen, misschien heb ik je inderdaad verkeerd begrepen

Ik heb inderdaad wel gezien dat jij workshops geeft met fimo.. helemaal geweldig, ik was alleen nog aan het uitoeken waar op jou forum

(zoals ik al zei: ik ben geen held met computers, vooral zoekfunsties werken niet echt met mij mee, zoals iets van google

Ik heb in ieder geval op dit forum en jou forum veel info gevonden, dat heb ik uitgeprint en ligt nu naast me klaar om gebruikt te worden.
(moet al zeggen ik kan niet wcahten)
Mijn lezen is trouwens niet al te best (woordjes door elkaar halen, woordjes weg laten in een letter een andere letter zien enz.) misschien dat ik daarom niet veel kan vinden, in eerste instantie dacht ik namelijk dat fimo keien (stenen waren)... tot ik de letters uit elkaar ging halen, ik snapte jouw laatste zin ook niet, er staat leren en ik zie er werken in

krijg nou watRia schreef:Ja joke dan moet je inderdaad goed oppassen als hij zo snel te warm wordt. Of er even een oventhermometer inhangen om te kijken wanneer je de juiste temp hebt erin.

ipoingtudut
Dan ga ik er nog even mee aan de slag...Ria schreef:via google kom je echt al een hoop te vinden.

Ik ga gewoon doen wat je zegt, morgen koop ik wat fimo (zijn die trouwens gewoon te koop bij een speelgoedwinkel zoals intertoys??)
En kijk ik dan wel hoe ik het ga doen, in ieder geval heb ik de belangrijkste lijnen van de oven (ik ben blij op dat punt verbetert te zijn, anders had ik aangekoekte kralen geloof ik)

Ria workshops geef je in Rotterdam? en geef je dat aan in jouw forum? Dan houd ik dat in de gaten. Zo ver ligt Rotterdam niet van ons af, geloof ik

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Joke Ik ben een hartstikke lief meisje hoor
zolang mensen lief tegen mij zijn
LOL
Gwen je kan fimo meestal bij Pipoos kopen. Ik heb geen ervaring met intertoys. helaas. Wrkshops worden aangegeven via mijn website niet het forum.

Gwen je kan fimo meestal bij Pipoos kopen. Ik heb geen ervaring met intertoys. helaas. Wrkshops worden aangegeven via mijn website niet het forum.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria