ring
hello,
heb op de site al een beetje gezocht, maar ik zoek een patroon van een ring.
het is een brede ring met facetpareltjes en rocailles en lijkt op de bronzen ring die bij Fieke op de website staat? Het lijken op bloemetjes met facet als blaadjes en de knop zijn de rocailles.
Heeft er iemand dit patroontje?
groetjes
Flup
heb op de site al een beetje gezocht, maar ik zoek een patroon van een ring.
het is een brede ring met facetpareltjes en rocailles en lijkt op de bronzen ring die bij Fieke op de website staat? Het lijken op bloemetjes met facet als blaadjes en de knop zijn de rocailles.
Heeft er iemand dit patroontje?
groetjes
Flup
hallo Sharon,
nee jammer genoeg is het daar geen van!
de ring die ik bedoel heeft geen 2 niveau's (een basisvlak en daarbovenop de bloemekes)
Het is ??n niveau met telkens een klein rondje rocailles, daarrond grote facetten (of toupies of ...) die op de ene of andere manier met elkaar verbonden zijn!
zal eens verder kijken of ik geen fotoke kan vinden? Bij Fieke op de website staat er zo eentje, ik geloof in het bruin of brons?
En hadewijch, ook hallo,
ben altijd ge?nteresseerd!
wil ook gerust wel ruilen!
groetjes,
Flup
de ring die ik bedoel heeft geen 2 niveau's (een basisvlak en daarbovenop de bloemekes)
Het is ??n niveau met telkens een klein rondje rocailles, daarrond grote facetten (of toupies of ...) die op de ene of andere manier met elkaar verbonden zijn!
zal eens verder kijken of ik geen fotoke kan vinden? Bij Fieke op de website staat er zo eentje, ik geloof in het bruin of brons?
En hadewijch, ook hallo,
groetjes,
Flup
Zeg het maar hoor flupFlup schreef:hallo Sharon,
En hadewijch, ook hallo,
groetjes,
Flup
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
Ik denk dat ik het wel weet hoor, wat je bedoelt... Is het zoals deze, maar ipv de band van rocailles telkens het patroon van het bloemetje verder? Zo ja, dan heb ik wel het patroon voor je...
Ik zal het zo proberen uit te leggen, lukt het niet dan zoek ik het wel voor je
Je neemt een rocaille en rijgt die aan de draad tot in de helft. Dan doe je aan beide kanten een facetkraal, dan steek je beide uiteinden door ??n nieuwe rocaille... Weer aan beide uiteinden een facetkraal, enzo verder...

Ik zal het zo proberen uit te leggen, lukt het niet dan zoek ik het wel voor je
Je neemt een rocaille en rijgt die aan de draad tot in de helft. Dan doe je aan beide kanten een facetkraal, dan steek je beide uiteinden door ??n nieuwe rocaille... Weer aan beide uiteinden een facetkraal, enzo verder...

hello iedereen,
dit is de ring die ik eigenlijk zoek!
hopelijk werkt het adres
http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHEV ... VRq7HRuQxX" onclick="window.open(this.href);return false;
maar toch bedankt voor de reacties!
groetjes,
Flup
dit is de ring die ik eigenlijk zoek!
hopelijk werkt het adres
http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHEV ... VRq7HRuQxX" onclick="window.open(this.href);return false;
maar toch bedankt voor de reacties!
groetjes,
Flup