Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
-
Marije
- Bead Fan
-
Contacteer:
Ketting met veter
Bericht
door Marije » di 09 sep 2003 15:18
Ik heb een halve ketting gemaakt met staaldraad...de achterkant wilde ik een suede veter maken omdat de ketting anders zo zwaar word...nu heb ik 1 kant aan een veterklem vastgemaakt en de veter erin vastgeklemt...alleen toen kwam ik tot de ontdekking dat ik geen slotje had meegerekend...waar moet ik die tussenzetten? De enige oplossing die ik kan bedenken is de veter aan de andere kant ook vastmaken met de veterklem en de veter op de helft doormidden knippen en dan met veterklemmen en ringetjes een slotje ertussen zetten maar dat vind ik weer niet zo mooi...iemand een ander idee?
xxx Marije
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » di 09 sep 2003 15:31
Geen ander idee want zoals je het beschrijft is dat de manier en als je een slotje met verlengkettinkje eraan doet staat het best mooI!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
Marije
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door Marije » di 09 sep 2003 15:32
Hmm dus toch...ja ik dacht eerst zon veterklem dan een ringetje en dan weer een slotje en dat aan beide kanten zal wel niet zo mooi zijn...en ik heb geen veterklemmen grr moet ik weer naar de kralenwinkel...dat word dan donderdag..haha toch bedankt..ik ga t proberen!
xxx marije
-
sharon
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door sharon » di 09 sep 2003 17:32
Ik denk inderdaad ook dat dit de enige oplossing is, ik zou het anders ook niet weten! Succes ermee.