ring
heb ook eens secondenlijm gebruikt maar voor glas en je mag zeker niet te veel gebruiken want dan zie je datMiss B schreef:Ik heb wel eens gehoord dat secondelijm de draad broos maakt zodat die breekt. Heb jij dit dan niet?
Groetjes Baukje
heb zo een armband met allemaal strass opgeregen en daar zie je het wel
sindsdien gebruik ik geen lijm meer
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat c-lon te slap is. Het is wel sterk, dwz je kunt het niet kapottrekken, maar het ornament en het bandje moeten wel stevig worden. Met nylondraad wordt het lekker stevig. Je zou kunnen proberen om het met c-lon te maken hoe dat dan wordt. Je kunt heel vaak met de draad door een kraal omdat het zo dun is. Dan wordt het ook wel stevig. En met c-lon heb je geen kriebelige uiteinde van de draad
Dus ik zou zeggen: probeer het eens (en ik ben wel benieuwd naar het resultaat)
Groetjes Baukje
Groetjes Baukje
Wel, ik heb het geprobeerd en het valt reuze mee... Ik heb het draad een flink aantal keer door de kralen kunnen doen en het is nog redelijk stevig... Niet zo dat hij rond blijft staan, maar het is wel een degelijke ring, geen hoopje kralen op een draadjeMiss B schreef:Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat c-lon te slap is. Het is wel sterk, dwz je kunt het niet kapottrekken, maar het ornament en het bandje moeten wel stevig worden. Met nylondraad wordt het lekker stevig. Je zou kunnen proberen om het met c-lon te maken hoe dat dan wordt. Je kunt heel vaak met de draad door een kraal omdat het zo dun is. Dan wordt het ook wel stevig. En met c-lon heb je geen kriebelige uiteinde van de draadDus ik zou zeggen: probeer het eens (en ik ben wel benieuwd naar het resultaat)
Groetjes Baukje