Ik zoek een S, wie heeft er één?

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
Wieke
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:vr 19 mar 2010 18:14
Ik zoek een S, wie heeft er één?

Bericht door Wieke » wo 22 aug 2012 00:03

Hallo allemaal,

Vrijdag (24/8/12) geeft mijn dochter een kinderfeestje en dan gaan we sleutel/tashangers maken. Ik had letterkraaltjes besteld in een mix en helaas zat er maar één S in, terwijl ik er twee nodig heb, wie heeft deze mix toevallig ook (zie link) en een S over, te ruilen tegen een andere letter of een andere kraal...?

http://www.creadream.nl/kunststof-kubus ... ix-kralen/

Groet, Wieke

Gebruikersavatar
marielle23
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:wo 30 nov 2011 10:42
Locatie:hardenberg
Contacteer:

Re: Ik zoek een S, wie heeft er één?

Bericht door marielle23 » wo 22 aug 2012 09:06

Heb ik wel! Waar woon je?
groetjes marielle :flowerysmile:

Wieke
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:vr 19 mar 2010 18:14

Re: Ik zoek een S, wie heeft er één?

Bericht door Wieke » do 23 aug 2012 15:57

Oh, Wat een pech. Marielle heeft de S kraal gister naar me opgestuurd, ik hoefde alleen de postzegel te betalen, hartstikke aardig. Wat was ik blij toen de envelop vandaag al op de mat lag, maar helaas, in de post is het kraaltje kwijtgeraakt :cry: er was een stukje weg uit de envelop...

Nu heb ik dus maar opnieuw bij creadream besteld, voor 17u, dus als het goed is ligt er morgen een zak vol lettertjes op de mat, precies op tijd voor het kinderfeestje.

Op dit topic kan overigens een slotje, hoe geef ik dat door?

Groet, Wieke

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Ik zoek een S, wie heeft er één?

Bericht door Algante » do 23 aug 2012 16:05

Wieke schreef:Nu heb ik dus maar opnieuw bij creadream besteld, voor 17u, dus als het goed is ligt er morgen een zak vol lettertjes op de mat, precies op tijd voor het kinderfeestje.
Duim-duim
Wieke schreef:Op dit topic kan overigens een slotje, hoe geef ik dat door?

Groet, Wieke
Komt het slot :D
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Ik zoek een S, wie heeft er één?

Bericht door Sandra » do 23 aug 2012 16:06

ik had deze topic eerst niet gelezen maar nu ik net bestelling kreeg met opmerking over S erbij ging er ineens belletje rinkelen. ;) Jammer dat er net te weinig was :| je bestelling wordt iig vandaag verstuurd met iig 2 S'jes (heb die alvast eruit gevist maar ging heel snel dus kan zijn dat er nog wat in is). :duimen: dat het morgen meteen aankomt. Succes met het kinderfeestje!

Gesloten