Ruil Anneliesje

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:
Re: Ruil Anneliesje

Bericht door DZG » za 20 aug 2011 17:03

ik heb op mijn pbtje aan haar van 13 augustus ook nog geen antwoord gehad. Zal ze misschien op vakantie zijn?
Tja.. jeetje.. vind het inderdaad ook zo lullig om Jolanda ermee te laten zitten, maar zie deze ruil toch echt niet zo zitten, als het pakketpost is. En daarbij.. de kralen die ik zo leuk vond, zijn er al uit, dus vraag me af of er nu nog iets voor mij tussen zou zitten.
En aangezien ik als laatste de vlop ook weer terug naar Belgie moet sturen, zijn de kosten voor mij dan nog het allerhoogst, en dat heb ik er toch echt niet voor over.

Ehm.... Normaal hebben we iets van 2,76 ieder aan verzendkosten wat we eraan uitgeven. En wat ik persoonlijk ook wel genoeg vind voor een kralenruil, aangezien je er nooit zo vreselijk veel uithaalt....
Als we nu eens kijken wat de verzendkosten retour zijn naar Anneliesje, en dan allemaal ons steentje bijdragen door het verschil van Jolanda te delen door (hoeveel zijn we??? 5 a 6 mensen?).
Dan blijft er voor ieder ca 1,00 over aan postzegels/bedrag wat we dan met z'n allen vergoeden.
Een pakket naar Belgie is goedkoopste tarief (zonder track en trace) € 8,69. Met track en trace is het € 13,00, maar dan is het bedrag voor de niet-ruilers in deze ruil wat aan de hoge kant denk ik.
Van een euro zou ik niet wakker liggen, en kan Jolanda het met een beetje hulp van ons toch netjes terug sturen naar Anneliesje, zonder hier zelf de volledige hoge kosten voor te dragen.
Is dit een idee??

Groetjes Bianca

scubadoo
Bead Designer
Berichten:809
Lid geworden op:zo 17 jan 2010 07:39

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door scubadoo » za 20 aug 2011 17:27

Ik vind het wel een idee, maar ik zou willen voorstellen om het pakketje even te laten liggen totdat Anneliesje zich ook weer meldt.

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door jolanda1982 » za 20 aug 2011 20:00

Ooooooooooooow wat lief van jullie :oops:

Maar vind het eigenlijk niet nodig dat jullie mee betalen.

Het is gewoon een beetje vervelend,niet duidelijk gelopen.
Laat het pakketje zoiezo hier liggen totdat ik iets hoor.

Groetjes
Jolanda

Anneliesje
Bead Interested
Berichten:101
Lid geworden op:wo 13 jul 2011 07:43
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door Anneliesje » za 20 aug 2011 23:29

Oh jongens, het spijt me echt dat dit zo gelopen is.. Ik had dit nog nooit gedaan en al mijn bestellingen komen toe in doosjes.. dus ik heb hem gewoon zo op de post gedaan :(

Ik bekijk met Jolanda hoe we dit kunnen oplossen :-((

DZG, op jouw berichtje moet ik idd nog reageren, maar ik heb het deze week ontzettend druk gehad, sorry

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door DZG » do 25 aug 2011 20:15

Geen probleem, ik zie het antwoord wel verschijnen.

We hebben wel vaker een ruil gedaan voor zowel NL als Belgie. We hadden daarbij met z'n allen een postzegel bijgedragen voor degene die de envelop terug moest sturen naar Belgie, aangezien dit toch flink hoger is dan binnen NL versturen. Maar dan is het prima te doen, allemaal een zegeltje in de envelop, zorgen dat je eerst de NL's en dan de Belgjes, of andersom natuurlijk afgaat, voor je van land verwisseld, zodat de kosten voor degene die over de grens moet sturen ook nog leuk blijven.
Maar dat is misschien weer een tip voor de volgende keer.

Ik hoop dat jullie er onderling uitkomen qua versturen. Ik heb een voorstel gedaan, en als het nodig is, dan hoor ik het vanzelf wel :).

Groetjes Bianca

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door sanegdokter » za 24 sep 2011 07:18

Is dit pakketje al wel aangekomen Anneliesje? Want volgens mij zou jij van 2 ruilen moeten krijgen toch?
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Anneliesje
Bead Interested
Berichten:101
Lid geworden op:wo 13 jul 2011 07:43
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door Anneliesje » za 24 sep 2011 08:54

Ik heb mijn ruil hier nog steeds niet aangekregen. Jolanda heeft al 3 keer te kennen gegeven dat ze het op de post ging doen, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Ze heeft jou ook vorige week gezegd dat het nu effectief op de post is, maar het pakje is hier nog niet toegekomen.

Ik begin dit echt wel een heel jammere ruil te vinden. Ok ik ben hier fout geweest, maar vergeef de nieuwe, ik had echt geen idee van het ganse pakketje gedoe :'(

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door jolanda1982 » za 24 sep 2011 09:02

Ik ben ziek geweest, en nog steeds, en zit hier met een kleine.

Het is al een tijdje onderweg naar je.

Groetjes
Jolanda

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door sanegdokter » zo 25 sep 2011 08:07

Jolanda, ik heb je nu al een paar keer gevraagd per pb wanneer je het pakketje precies hebt verzonden en of je een track en tracenummer hebt maar hier draai je maar steeds omheen. Eerst had je geen geld en nu is was je ziek. Ik vindt dit niet eerlijk t.o.v. Annelies.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door jolanda1982 » zo 25 sep 2011 08:52

Nou dat klopt ook
Lieg niet ofzo hoor.
Dus vind dit een beetje een rare reactie.

Weet gewoon even niet meer precies wanneer ik hem verzonden heb.
En heb geen track and trace nummer want het is geen pakketje, het zit in een grote enveloppe.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door sanegdokter » zo 25 sep 2011 09:04

Het is nu een maand geleden dat je het zou verzenden en nu weet je niet wanneer je hem gepost hebt, was het gister, eergister, vorige week of nog eerder. Je kan toch wel ietsje meer info geven? Anneliesje heeft al haar spulletjes erin zitten en ook nog eens 15 euro voor de verzending betaald dus het is wel fair als je haar op de hoogte houdt niet?
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door jolanda1982 » zo 25 sep 2011 09:05

Hoi

Denk een week geleden.

Nou sorry hoor ben hier echt klaar mee.
Net of ik het maar leuk vind hoe het loopt ofzo.
EN ik heb meerdere keren contact met haar gehad.
VInd dit echt belachelijk.

Hoor je mij zo doen bij mijn ruil??

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door sanegdokter » zo 25 sep 2011 09:51

Eerst had je Annelies doorgegeven dat het 8 september was gepost, toen op de 15e had je het al dagen geleden gepost en nu is het weer een week geleden? Volgens Annelies reageerde jij niet meer op haar berichtjes en was ze bang dat haar pakketje niet meer terug zou komen dan kan je toch een reactie verwachten. Je bent ook wel een beetje vaag. Mocht het zo zijn om welke reden dan ook je niet kan posten dan laat je dat toch even weten lijkt mij en kunnen we met zn allen naar een oplossing zoeken? Niemand zegt dat jij het alleen moet oplossen en volgens mij hadden dames ook al aangeboden het met zn allen op te lossen.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door jolanda1982 » zo 25 sep 2011 09:58

Het is een tijdje niet zo lekker gegaan hier met me.
Vond ik al verschrikkelijk zat.
Dus nogmaals sorry maar heb niet gelogen.
Vind dit echt niet leuk zo,dit zo in het openbaar over zoiets.
Wat denkt iedereen wel niet.
Kan nu maar beter van het forum afgaan he.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Ruil Anneliesje

Bericht door sanegdokter » zo 25 sep 2011 10:08

jolanda1982 schreef:Het is een tijdje niet zo lekker gegaan hier met me.
Vond ik al verschrikkelijk zat.
Dus nogmaals sorry maar heb niet gelogen.
Vind dit echt niet leuk zo,dit zo in het openbaar over zoiets.
Wat denkt iedereen wel niet.
Kan nu maar beter van het forum afgaan he.
Dat kan gebeuren Jolanda maar dat had je dan toch even aan Anneliesje of aan Sandra of aan mij kunnen mailen, dan had zij en wij er misschien ook begrip voor op kunnen brengen in wat voor situatie je dan ook zit maar dan moet je dat wel zeggen, hadden we misschien samen een oplossing kunnen bedenken. Dat vage gedoe heeft niemand wat aan. Het belangrijkste is dat Anneliesje haar pakketje terug krijgt.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten