Naamloze kralenruil..

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » do 28 okt 2010 20:41

Bij mij, gister pas ontvangen he.
Beertje, zou je de regels in de eerste post eens nog goed willen doorlezen?

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » do 28 okt 2010 23:19

Beertje?

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door moisame » do 28 okt 2010 23:31

Ik heb nog niks, weet ook niet of het pakketje al onderweg is.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » vr 29 okt 2010 00:16

Moisame, heb je bovenstaande berichten gelezen? Ik heb het. Zelf gister pas ontvangen dus komt nog.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door beertje » vr 29 okt 2010 08:53

nee je heb het al 3 dagen in huis nu als je niks kan vinden moet je het wel door sturen nienke !

Gebruikersavatar
Talitha
Bead Designer
Berichten:896
Lid geworden op:do 28 jan 2010 16:53

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door Talitha » vr 29 okt 2010 09:15

nienkesieraden schreef:Moisame, heb je bovenstaande berichten gelezen? Ik heb het. Zelf gister pas ontvangen dus komt nog.
ik heb ook even de berichtjes terug gelezen en inderdaad bij dinsdag heb je een berichtje geschreven dat je het pakket binnen had.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » vr 29 okt 2010 17:16

Ja maar beertje jij hebt je totaal niet aan de regels gehouden

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door DZG » vr 29 okt 2010 17:25

Denk niet dat dat helemaal uit'gevochten' moet worden op het forum. Ik zou zeggen: haal eruit wat je kunt gebruiken, stop ervoor terug wat gelijkwaardig is, en pb de ruilstarter, in dit geval Moisame (oeps... volgens mij moet dit Tiuri zijn??), met je bevindigen.

Als ik zo de foto's bekijk, die ze overigens netjes heeft neergezet toen ze het pakketje verstuurde, waar helemaal geen verkeerde reactie op geweest is, terwijl het toch een paar dagen duurde voor het bij jou binnen was, ben ik niet van mening dat het nou zo verschrikkelijk verkeerd geruild is. Wel wat restzakjes, maar met voornamelijk kleinere kraaltjes en in redelijke kleurmixjes. Persoonlijk niet iets waar ik me aan zou storen.

Maar nogmaals, dat lijkt mij meer iets wat even persoonlijk met de ruilstartster besproken moet worden, en om discussies op het forum te voorkomen, toch jouw deel van de ruil netjes afmaken, zodat het verder kan naar de volgende.

Groetjes Bianca
Laatst gewijzigd door DZG op za 30 okt 2010 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door beertje » vr 29 okt 2010 17:47

daar ben ik het helemaal mee eens dzg ik heb netjes geruild en als een ander daar er moeilijk mee heeft hoeft deze niet de zaak een week vast tehouden en ik heb me zeker wel aan de regels gehouden er zitten netjes gesoorteerde kralen in het zakje en er zitten ook zakjes met 1 soort en zakjes die kwa kleur goed gekombineerd zijn en samen goed te gebruiken zijn . dus!!!!!!!!! en vooorderest zeg ik erniks over het is goed zo!

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » vr 29 okt 2010 19:53

Ik baalde gewoon want de eerste was allemaal zakjes met zelfde kralen en toen ik het kreeg allerlei verschillende. Groot, klein, hout kunststof etc. Van alles door elkaar. Heeel veel eenlingen. En ik heb het nu drie dagen. Ik wilde gewoon eerst ook wat op reactie wachten. Morgen ga ik bij mij in de straat naar de kralenbeurs en ik zal wat dingen ruilen en dan stuur ik het pakket weer door dus hoop dat het zo goed is.

Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door Tiuri » vr 29 okt 2010 22:26

Zo, na een paar dagen extreme drukte op school kom ik ook weer ff kijken hoe het met de ruil staat. Alleen word ik zo verdrietig van ruzie :( Dat is totaal mijn bedoeling niet geweest.
Maar ik zie het nu en volgens mij is alles alweer in orde?
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door nienkesieraden » vr 29 okt 2010 22:49

Nee joh geen ruzie. Alleen ik was teleurgesteld over het pakketje dat ik kreeg van beertje en anderen dat ik het drie dagen thuis heb liggen.

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door DZG » za 30 okt 2010 09:12

nienkesieraden schreef:Nee joh geen ruzie. Alleen ik was teleurgesteld over het pakketje dat ik kreeg van beertje en anderen dat ik het drie dagen thuis heb liggen.
ok.. nu voel ik me persoonlijk WEL aangesproken... want ik ben de enige geweest voor beertje die meegedaan heeft. Ik heb helaas geen foto's kunnen plaatsen, maar kan wel vertellen dat ik er echt geen rotzooi in gedaan heb. Heb er zelfs millefiori en miyuki in gedaan.. Kijk dat beertje dat er vervolgens uithaalt, dat is natuurlijk het leuke aan het ruilen... Dus ik vind dit niet zo'n hele leuke opmerking van je, die nu ook naar mij gericht is. Dat vind ik erg jammer.

Groetjes Bianca

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door beertje » za 30 okt 2010 09:17

ach laat gaan erzijn ergere dingen wegaan gewoon vrolijk verder en nienke veel plezier op de kralen beurs wel een beetje vlouw allemaal gelopen maar goed .en dat het pakktje veranderd is lochige het is een ruil ! en als je de kralen wou in de eerste foto had je de eerste moeten zijn en dat is nou eenmaal niet zo . neem je teleurstelling en ga verder .
Laatst gewijzigd door beertje op za 30 okt 2010 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Naamloze kralenruil..

Bericht door DZG » za 30 okt 2010 09:21

ja, ik vind het gewoon niet zo leuk. Ze reageerde ook al zo geirriteerd toen de envelop bij mij bleef liggen... en nu doet ze het zelf ook, met een hoop commentaar, niet alleen tegen jou, maar dus ook tegen mij.

Dat zijn dingen waar ik dan van kan balen... Jammer dat het zo moet lopen...

Gesloten