Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:
Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » do 01 jul 2010 07:35

Nienke, heb je het pakje inmiddels al op de post gedaan naar SZwaan?
Liefs Romana

SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » do 01 jul 2010 12:45

Ik heb een pakje ontvangen, aangezien dit de enige ruil is waar ik op dit moment aan mee doe ga ik ervanuit dat dit de 'shine' ruil is.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat op wat metallook shine kralen/hartjes er geen 'shine' in zit.
Ook is het vooral kunstof ipv glas.


Ik moet nog eens rustig gaan kijken of ik hier iets uit wil hebben, en of ik in het vervolg nog eens mee doe aan een ruil.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » do 01 jul 2010 18:00

Nou ja, ik moet toegeven dat ik daar heel erg van baal. Ik heb er in het begin heel veel mooi shine kralen in gedaan en swarovski kralen, maar als er niet aan de regels wordt gehouden, dan krijg je een flutpakket. Er is swarovski uitgehaald en er niet weer voor in gedaan, op zich niet erg als er ook maar weer wat moois voor terug komt. Ik baal hier erg van, ik krijg straks weer een pakket terug, waar niet dezelfde mooie kralen in zitten als wat ik er in heb gestopt.
Liefs Romana

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door ladylisa1991 » do 01 jul 2010 18:05

Ik begin nieuwsgierig te worden wat er dan zoal in zit..
SZwaan heb je mijn adres al gekregen via pb?

Groetjes!
"Live your dreams, like no other"

SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » do 01 jul 2010 19:21

Ja heb je adres ontvangen. Staat ondertussen ook al op de enveloppe.

Snap dat je baalt Romana, doe dit zelf ook een beetje. Werd van je startpakket erg enthousiast en hoopte dat het in die trant zou blijven. Voor zover ik kan zien zijn de dingen die er nog in zitten en van glas zijn uit jou startpakket.

Nienke, de zakjes met doorzichtig, blauw, bruin en lichtbruin. Is dit glas? Zo voelt het niet namelijk, vind het jammer als ik van al die dingetjes eentje zou moeten 'testen' ookal zitten er tig in.

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door daisy81 » do 01 jul 2010 19:59

die zakjes met dat "glas " zat ook al eens in een eerdere ruil ik twijfelde toen ook . en romana vind het ook erg jammer voor je :(
vind het ook niet leuk dat als er zoveel glas en zelfs swarovski in zat en nu een boel kunststof =erg jammer

SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » do 01 jul 2010 20:51

Ben benieuwd naar Nienke's reactie, dit is overigens niet bedoeld als nare opmerkingen richting haar of in die trant. Anders moet ik toch maar de proef op de som nemen met die 'glas' kralen.
Vind het gewoon erg jammer dat het niet volgens de regels gaat naar mijn gevoel.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » do 01 jul 2010 21:35

je hoeft bij een ruil ook niet te verwachten dat het altijd naar je zin is, maar je kan je op zen minst aan de regels houden. Ik baal best wel dat ik ben begonnen en dat ik nu mijn mooie kralen 'kwijt' ben :-(
Liefs Romana

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door nienkesieraden » do 01 jul 2010 21:51

Vind het jammer dat het zo loopt, was neit mijn bedoeling. Die zakken zijn allemaal glaskralen, en ik snap niet waarom jullie twijfelen. Dat kan je echt wel voelen en zien hoor.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Kikkertje » vr 02 jul 2010 09:23

Als je dit leest: viewtopic.php?f=39&t=30173" onclick="window.open(this.href);return false; dan zie je dat dit vaker het probleem is. Ik heb de laatste ruils gevolgd en ik zie vooral negatieve reacties over de inhoud nadat er een paar keer geruild is.

Ik heb zelf een keer meegedaan met een kinderkralen ruil, vooral kunststof dus wat kan er misgaan denk je. Ik was er niet enthousiast over. Men doet natuurlijk de kralen weg waar je zelf niets mee kan, vaak kan ook een ander er niets mee.

Misschien per regio eens op een zaterdag een bijeenkomst organiseren waarbij iedereen gewoon kan ruilen wat zij wil? Iedereen kan dan zien om welke kralen het gaat, dus je wordt niet teleurgesteld.
Groetjes, Marjan

SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » vr 02 jul 2010 11:49

nienkesieraden schreef:Vind het jammer dat het zo loopt, was neit mijn bedoeling. Die zakken zijn allemaal glaskralen, en ik snap niet waarom jullie twijfelen. Dat kan je echt wel voelen en zien hoor.
Het zakje witte kralen heb ik bij een vorige ruil ook in mn handen gehad, hier werd bij vermeld dat dit kunstof kralen waren. Nu had ik er daar nog een paar van liggen omdat ze van pas kwamen bij wat projectjes en heb ik deze vergeleken met de witte kralen die jij erin gestopt hebt.
Zelfde kleur, even zwaar en ze voelen precies het zelfde. klinken ook het zelfde.

De anderen klinken wel als glas, dus zal hier verder niets meer over zeggen.

Wij (als ik namens de anderen ook mag spreken) vinden het ook erg jammer, maar ik heb dit nooit bedoeld als vervelende argumenten, vandaar ook mijn vraag direct aan jou of dit wel glas was.


@ kikkertje, leuk idee aangezien je dan ook mensen ziet waar je op het forum mee praat. toch vind ik het ruilen op deze manier ook erg leuk, ergens is het een verassing. En dat maakt het juist zo spannend. En met de regels die er worden opgesteld ga je akkoord aangezien je meedoet.
Wanneer de regels goed opgevolgd worden is er eigenlijk vrij weinig aan de hand, de vorige ruilen waar ik aan mee heb gedaan (ook andere fora) werd eerlijk en goed geruild.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door nienkesieraden » vr 02 jul 2010 12:15

Ik voel me erg schuldig nu. Dit was nooit mijn bedoeling. Maar snap dat van die witte kralen nog steeds niet. Ik heb er toch geen witte plastic kralen in gedaan. De 4 volle zakjes waren echt allemaal glas. Sorry... :oops:

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » vr 02 jul 2010 13:04

Als ik even in mijn eigen belang mag spreken:
Ik zou het gewoon jammer vinden als de rest van de personen er gewoon niets uit zal halen, dan had ik net zo goed niet mee hoeven doen. Verder vindt ik het jammer dat er niet goed aan de regels wordt gehouden. De afspraak was dat we zouden ruilen met wat je er ook in had gedaan dus glas voor glas, swarovski voor swarovksi en metaal voor metaal. Ik had er swarovski in gedaan met een winkelwaarde van 5 euro en daar krijg ik alleen maar glas voor terug. Een ruil kan nooit helemaal naar je zin worden gedaan en dat weet je van te voren. Maar ik had dacht ik een mooi startpakket en daar is gewoon weinig van over, het spijt me.
Ik bedoel dit ook absoluut niet als een aanval, maar ik ben in vervolg wel "voorzichtiger"met kralenruilen en weet dat ik in vervolg niet meer wil beginnen.
Liefs Romana

SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » vr 02 jul 2010 22:32

zal het morgen op de post doen als ik daar aan toe kom, nog niet gekeken wat ik er uit haal.
Word net even wakker aangezien ik met griepverschijnselen en opgezette keelklieren in bed lig met dit veel te warme weer.

@ Romana, begrijp je punt heel goed!

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door nienkesieraden » za 03 jul 2010 14:55

Beterschap. is niet lekker met dit weer ziek te zijn. Je moet iig veel ijsjes eten, waterijs.en geen melk yoghurt of softijs.

Gesloten