Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
SZwaan
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:55
Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door SZwaan » vr 30 jul 2010 15:53

Blijf het nog steeds erg jammer vinden nadat je zo'n mooi pakketje had samengesteld :(

Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Tiuri » vr 30 jul 2010 17:47

Kikkertje schreef:Als je dit leest: viewtopic.php?f=39&t=30173" onclick="window.open(this.href);return false; dan zie je dat dit vaker het probleem is. Ik heb de laatste ruils gevolgd en ik zie vooral negatieve reacties over de inhoud nadat er een paar keer geruild is.

Ik heb zelf een keer meegedaan met een kinderkralen ruil, vooral kunststof dus wat kan er misgaan denk je. Ik was er niet enthousiast over. Men doet natuurlijk de kralen weg waar je zelf niets mee kan, vaak kan ook een ander er niets mee.

Misschien per regio eens op een zaterdag een bijeenkomst organiseren waarbij iedereen gewoon kan ruilen wat zij wil? Iedereen kan dan zien om welke kralen het gaat, dus je wordt niet teleurgesteld.

Wordt dit idee nog een keer uitgevoerd?
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » vr 30 jul 2010 20:24

Het is misschien wel eens een idee, ik denk dat er een keer iemand met een goede opzet hiervoor moet komen.
Liefs Romana

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 31 jul 2010 07:55

Romana schreef:Het is misschien wel eens een idee, ik denk dat er een keer iemand met een goede opzet hiervoor moet komen.
Dat is toch niet zo moeilijk? Er is bijna altijd wel een wat groter treinstation in de buurt, met een stationsrestauratie. Daar kan je toch met een groepje afspreken om kralen te ruilen? Zo lang je gebruik maakt van de catering van de stationsrestauratie en niet te veel lawaai en/of rommel maakt, kunnen ze je naar mijn idee niet wegsturen. Of denk ik nu te simpel?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door Romana » za 31 jul 2010 22:04

La Bigiotteria di Esther schreef:
Romana schreef:Het is misschien wel eens een idee, ik denk dat er een keer iemand met een goede opzet hiervoor moet komen.
Dat is toch niet zo moeilijk? Er is bijna altijd wel een wat groter treinstation in de buurt, met een stationsrestauratie. Daar kan je toch met een groepje afspreken om kralen te ruilen? Zo lang je gebruik maakt van de catering van de stationsrestauratie en niet te veel lawaai en/of rommel maakt, kunnen ze je naar mijn idee niet wegsturen. Of denk ik nu te simpel?
Je denkt absoluu tniet moeilijk, maar om nou alle kralen daar op het station uit te stallen lijkt mij ook zo wat :|
Liefs Romana

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door daisy81 » zo 01 aug 2010 08:15

zou het eerder bij iemand thuis doen of buiten op een tafeltje bij een station ofzo

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door beertje » zo 01 aug 2010 11:27

ik doe het voor de leut ik vind alleen al dat je met zijn alle iets doet leuk en ja soms kan het tegen vallen zo vondt ik dat ook toen ik voor de eerste keer mee deed de meeste waren echt gebruikt en versleten er waren ook dingen stuk e,d maar dan denk ik ach alleen al dat dit gedaan wordt is toch leuk positief denken brengd je verder dan denken in negatief wordt je zo somber van

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door beertje » zo 01 aug 2010 11:28

ik wil het wel organiseren bij mij thuis op een zaterdag gezellig ik kijk even welke dag
Laatst gewijzigd door beertje op zo 01 aug 2010 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door beertje » zo 01 aug 2010 11:29

daisy81 schreef:zou het eerder bij iemand thuis doen of buiten op een tafeltje bij een station ofzo
ik organiseer het wel op een zaterdag even kijken waneer maar maak ik wel een onderwerp van dan

lony de jong
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:ma 08 nov 2010 18:01

Re: Nieuwe kralenruil: SHINE!! facet, strass, swarovski etc

Bericht door lony de jong » di 09 nov 2010 12:42

hallo nienke ik wil best mee doen aan deze manier van ruilen heb veel voorraad van dit soort van kralen maar dat krijg je toch als je al jaren maakt en geregeld over houd zal ijken of ik daar foto,s van kan maken en zet ze er daarna wel op kan ook zijn dat ik die op dit forum zet en kan jij me dan vertellen hoe ik dat doe met vr. gr. lony de jong jjddpp@live.nl

Gesloten