Kralenruil

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
vosje99
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 02 feb 2009 13:29
Kralenruil

Bericht door vosje99 » ma 02 feb 2009 13:41

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en lees iets over kralenruil....
Dit lijkt me ontzettend leuk, maar heb geen idee hoe ik met zoiets mee kan doen! Ik weet ook niet of er al een loopt waar ik aan mee kan doen of dat er een nieuwe gestart moet worden?

Is er iemand die me kan helpen?

Groetjes Marleen

Gebruikersavatar
Aanitaa
Bead Interested
Berichten:111
Lid geworden op:di 29 jul 2008 10:25
Locatie:Almelo

Re: Kralenruil

Bericht door Aanitaa » ma 02 feb 2009 14:20

Hoi Marleen,

Welkom hier. Voor zover ik weet is er op dit moment geen kralenruil aan de gang. Je kunt er altijd zelf een starten of wachten tot iemand er een opstart.
Bij kralenruil staat helemaal bovenaan dit topic: Het begin van de ruilen & een aantal weetjes. Hierin vindt je allerlei info over kralenruil.
Meestal maakt iemand hier een topic en geeft aan welke kralen zij wil ruilen. Wanneer er voldoende aanmeldingen zijn. Meestal een stuk of 5 a 6 mensen. Gaat de ruil van start. Dan maakt de beginner een envelope met kralen van bijv 200 of 300 gram en stuurt deze naar de eerste op de lijst. Deze haalt er wat uit en stopt er voor hetzelfde aantal gram weer kralen terug. En stuur hem weer door ect ect, tot de envelope uiteindelijk weer terugkomt bij degene die begint.

Groeten, anita
Liefs, Anita

Gesloten