Nieuwe ruil
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Zijn er mensen die graag willen meedoen aan 'n nieuwe ruilronde?
Let me know!
Let me know!
Re: Nieuwe ruil
Daarbij denk ik aan restanten glaskralen, glasparels en kunststof kralen.
Allerlei dus
Allerlei dus

Close your eyes .. and dream
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
heb nog nooit aan zoiets meegedaan, hoe moet ik me dat voorstellen?
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
ik doe weer mee
Voor mij is dit ook nieuw hoor, heb me vandaag pas aangemeld voor het forum. Maar leek me wel leuk om kralen waar ik niets meer mee doe te ruilen volgens de kralenruil beschrijving zoals op het forum staat vermeld. Is er iemand die graag wilt beginnen? En hoeveel gram aan gewicht spreken we af?
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik denk niet dat ik genoeg kralen heb om mee te beginnen. Dan zal ik dat nog even na moeten kijken. Maar als er iemand anders is die wil beginnen mag dat ook.
Liefs Romana
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik kan wel beginnen, het wordt een ruil van 190 gram. Er zit o.a. glas, hout en acryl in. Ook heb ik er wat metallook in gedaan.
http://i476.photobucket.com/albums/rr12 ... 88/018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er nog meer mensen die mee willen doen?
http://i476.photobucket.com/albums/rr12 ... 88/018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er nog meer mensen die mee willen doen?
Liefs Romana
Toevallig Romana, ik had nog dezelfde zwarte kraaltjes liggen (die met dat goudlijntje erinRomana schreef:Ik kan wel beginnen, het wordt een ruil van 190 gram. Er zit o.a. glas, hout en acryl in. Ook heb ik er wat metallook in gedaan.

- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ja ik heb er heel erg veel van en doe er niet veel mee. Vind ze overigens wel heel erg leuk, alleen wordt er inspiratieloos van hahahaha
Liefs Romana
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik doe mee...
Dat is mooi, dan zijn we nu met zijn vijven:
[*]Romana
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Creadees
Vinden jullie dit er genoeg? Dan kunnen we starten met de kralenruil wat mij betreft. Wat voor volgorde houden we aan? Die van hierboven?
Als Romana 190 gram heeft aan kralen, komen we uit op 100-250 g.= €1,76 aan verzendkosten.
Hoe doe je dat met aanvullen van de kralen? Tot op hetzelfde gewicht? Of zelfde hoeveelheid aan kralen (en ongeveer zelfde afmetingen)?
[/color]
[*]Romana
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Creadees
Vinden jullie dit er genoeg? Dan kunnen we starten met de kralenruil wat mij betreft. Wat voor volgorde houden we aan? Die van hierboven?
Als Romana 190 gram heeft aan kralen, komen we uit op 100-250 g.= €1,76 aan verzendkosten.
Hoe doe je dat met aanvullen van de kralen? Tot op hetzelfde gewicht? Of zelfde hoeveelheid aan kralen (en ongeveer zelfde afmetingen)?
[/color]
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik vind het prima met ons vijven. Je kijkt hoeveel kralen je eruit haalt en die aantal grammen doe je er ook weer in.neal_01 schreef:Dat is mooi, dan zijn we nu met zijn vijven:
[*]Romana
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Creadees
[/color]
Het moet niet zo zijn dat je er de grootste kralen uit haalt en er weer hele kleine kralen voor terug doet ( moet wel een beetje met elkaar over een komen, maar hoeft niet de exacte grootte te zijn).
Liefs Romana