Nieuwe ruil met van alles??
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Vinden jullie het leuk om een ruil te doen met glas, hout en metaal? Eventueel miss kapitalslotjes ofzo.
Dan zouden we wel kunnen gaan tot 200 gram?
Dan zouden we wel kunnen gaan tot 200 gram?
we kunnen er ook acryl in doen en bedeltjes enz echt een pakketje met van alles dan. En het soort materiaal wat je eruit haald bijvoorbeel glas moet je ook weer ruilen voor glas enzovoort. Dan kunnen we misschien beter weer 250 gram doen, omdat die materialen wat meer wegen en anders zit er zo weinig keus in!
Groetjes Desiree
Wil er verder niemand meedoen?
Ik begin wel, heb al een heel pakketje samengesteld met oa: glas, acryl, bedels (ook kunstof) en pareltjes ook nog een zakje met onderdeeltjes! Ik heb er geen kapital slotjes ingedaan omdat ik daar niet zo veel van heb en die liever zelf hou
Dus wie wil er meedoen? Ik zal morgen vroeg even een foto posten van de kraaltjes die ik heb uitgezocht

Ik begin wel, heb al een heel pakketje samengesteld met oa: glas, acryl, bedels (ook kunstof) en pareltjes ook nog een zakje met onderdeeltjes! Ik heb er geen kapital slotjes ingedaan omdat ik daar niet zo veel van heb en die liever zelf hou

Dus wie wil er meedoen? Ik zal morgen vroeg even een foto posten van de kraaltjes die ik heb uitgezocht
Groetjes Desiree
-
- Bead Interested
-
- Bead Interested
- Rizzie
- Bead Starter
- Contacteer:
Ik wil ook wel een keer meedoen, maar ik zou graag de foto even willen zien, zodat ik ook een idee heb of ik uberhaupt wel iets vergelijkends er in zou kunnen doen. Dus een beetje een idee van wat er in hoort!
Dan kan ik beslissen of ik inderdaad spullen genoeg heb om mee te doen!
Dan kan ik beslissen of ik inderdaad spullen genoeg heb om mee te doen!
Groetjes van Mariska!
-
- Bead Interested