KRALENRUIL
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Hallo
Ik heb 'n kralenruil in de aanbieding (250 GRAM), omdat ik in een andere ruil niet alles kwijtkon (heb nog veel spullen over!!).
Ik heb het alleen al klaarliggen, omdat ik bijna op 'vacance' ga. Wat erin zit is dus 'n beetje 'n verrassing!!
Het gaat om kunsstof, glaskralen (groot), keramiek, en misschien 2 zakjes rocailles (niet méér). -geen metaal-
Kleuren:
`paars-turquoise-zwart-oranje/rood-lichtgroen-blauw-bruine glaskralenmix (goede kwaliteit)` ...en verder moet ik nog even zoeken, maar dit wordt het wel zo ongeveer.
Het is goed spul alleen niet mijn smaak en van elke soort véél !
Wie willen er meedoen?
1. Principessa
2. Tessa
3. Shadow
4. Kralenjuf
Ik ga dus op vakantie, als ik terug ben neem ik contact op met degene die mijn pakje dan nog heeft, dan kan zij het aan mij terug sturen (tenzij binnen nu en een paar dagen bekend wordt wie als laatste in de rij staat, dan geef ik mijn adres meteen door via een pb).
Succes en veel plezier!!
Ik heb 'n kralenruil in de aanbieding (250 GRAM), omdat ik in een andere ruil niet alles kwijtkon (heb nog veel spullen over!!).
Ik heb het alleen al klaarliggen, omdat ik bijna op 'vacance' ga. Wat erin zit is dus 'n beetje 'n verrassing!!
Het gaat om kunsstof, glaskralen (groot), keramiek, en misschien 2 zakjes rocailles (niet méér). -geen metaal-
Kleuren:
`paars-turquoise-zwart-oranje/rood-lichtgroen-blauw-bruine glaskralenmix (goede kwaliteit)` ...en verder moet ik nog even zoeken, maar dit wordt het wel zo ongeveer.
Het is goed spul alleen niet mijn smaak en van elke soort véél !
Wie willen er meedoen?
1. Principessa
2. Tessa
3. Shadow
4. Kralenjuf
Ik ga dus op vakantie, als ik terug ben neem ik contact op met degene die mijn pakje dan nog heeft, dan kan zij het aan mij terug sturen (tenzij binnen nu en een paar dagen bekend wordt wie als laatste in de rij staat, dan geef ik mijn adres meteen door via een pb).
Succes en veel plezier!!
Laatst gewijzigd door madebyme op za 05 jul 2008 16:35, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Principessa
- Bead Interested
Ik heb het gelezen in het andere topic. Nou, hardstikke leuk.
Ik was mijn eigen topic begonnen vanmorgen omdat ik geen metaal had, vandaar. Ik hoop echt dat jullie er wat leuks tussen vinden.
groetjes m.
PS Als jullie de volgorde willen veranderen, be my guest.
Ik was mijn eigen topic begonnen vanmorgen omdat ik geen metaal had, vandaar. Ik hoop echt dat jullie er wat leuks tussen vinden.
groetjes m.
PS Als jullie de volgorde willen veranderen, be my guest.
Laatst gewijzigd door madebyme op za 05 jul 2008 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Principessa
- Bead Interested
Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling. Het is leuk als er meer keus in het pakje zit, ivm de verschillende smaken. Daarom aanvullen tot hetzelfde gewicht. Als je te weinig hebt om te ruilen dan haal je minder uit het pakje. Het gaat dus niet alleen om de aantallen. Probeer zoveel mogelijk hetzelfde voor hetzelfde te ruilen ook. Als je 20 gram glas eruit haalt vul je dat aan me 20 gram ander glas, maar je kijkt ook een beetje naar de kwaliteit: 20 gram mooi glas ruilen voor minder goed glas is niet zo lleuk, hoewel het ook weer niet precies hetzelfdde kan zijn. Je doet het een beetje naar eer en geweten zeg maar (zo heet dat toch?)Principessa schreef:Is het de bedoeling dat het 250 gram blijft?
Want als ik er 10 uit haal en er 10 bij doe en het gewicht is niet hetzelfde dan moet ik er meer bij doen?
Weet nog niet zo goed de regels, maar dat het even duidelijk is.
Geen eenlingen behalve in een mix, geen kapotte kralen.
Nog vragen?
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=30173" onclick="window.open(this.href);return false;
lees dit topic anders door als je niet helemaal begrijpt over hoe het gaat.
Laatst gewijzigd door madebyme op za 05 jul 2008 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Principessa
- Bead Interested
Ok duidelijk. Zal de link ook even lezen.madebyme schreef:Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling. Het is leuk als er meer keus in het pakje zit, ivm de verschillende smaken. Daarom aanvullen tot hetzelfde gewicht. Als je te weinig hebt om te ruilen dan haal je minder uit het pakje. Het gaat dus niet alleen om de aantallen. Probeer zoveel mogelijk hetzelfde voor hetzelfde te ruilen ook. Als je 20 gram glas eruit haalt vul je dat aan me 20 gram ander glas, maar je kijkt ook een beetje naar de kwaliteit: 20 gram mooi glas ruilen voor minder goed glas is niet zo lleuk, hoewel het ook weer niet precies hetzelfdde kan zijn. Je doet het een beetje naar eer en geweten zeg maar (zo heet dat toch?)Principessa schreef:Is het de bedoeling dat het 250 gram blijft?
Want als ik er 10 uit haal en er 10 bij doe en het gewicht is niet hetzelfde dan moet ik er meer bij doen?
Weet nog niet zo goed de regels, maar dat het even duidelijk is.
Geen eenlingen behalve in een mix, geen kapotte kralen.
Nog vragen?
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=30173" onclick="window.open(this.href);return false;
lees dit topic anders door als je niet helemaal begrijpt over hoe het gaat.
Was meer een vraagje voor de helderheid hoor....
Wachten we nog op meer mensen of houden we het op 5 mensen?
Ik heb alles in huis, ik doe het morgen op de bus zodat het maandag aankomt. Ik heb alleen een adres nodig van 1 van jullie. Aan wie moet ik het sturen, aan de eerste op de lijst of iemand anders?Tessa schreef:Wanneer verstuur jij het pakje? En moeten we de adressen allemaal naar jou mailen?
Ik hoef dus niet alle adressen te hebben.
Ik heb wel wat aan de hoeveelheden moeten doen, want het was veel te zwaar, maar het is nog steeds genoeg om iets mee te doen, denk ik. (zakjes vol).
Laatst gewijzigd door madebyme op za 05 jul 2008 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Principessa
- Bead Interested