Nieuwe kralenruil...

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Bericht door creadees » di 01 jul 2008 21:11

madebyme schreef:Oh mag ik alsjeblieft eerst (na rooos bedoel ik)? Ik bedenk dat ik dinsdag op vakantie ga...
Ik stuur het wel voor die tijd door hoor!! Moet wel kunnen toch (qua tijd bedoel ik)?

Ik vind het trouwens prima als roos begint. Ik ben heel moe (cvs) en niet echt veel energie om iets uit te zoeken nu, dan heb ik 'n paar daagjes extra tijd.
Dat moet wel lukken denk ik dan hoor! :)
Groetjes Desiree

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 01 jul 2008 21:34

Ik zal morgen even wat verzamelen, dan stuur ik het wel naar madebyme, wil je me even je adres peebeeen?

Er zijn bij ons ook wat spannende familieomstandigheden, maar als dat stabiel blijft, doe ik het morgenavond op de post.

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 02 jul 2008 07:24

Hallo,

Ik wilde nog even zeggen dat het om teleurstellingen te voorkomen beter is om kralen in de ruil te doen die je echt kwijt wilt. Soms zijn mensen teleurgesteld om dat ze niet dezelfde mooie kralen of kwaliteit terug krijgen, maar als je het toch echt niet meer had gebruikt anders, dan maakt dat ook niet zoveel uit (bij mij niet althans). Ik zal natuurlijk glas voor glas ruilen en ik heb nog best wel goed spul, maar dat is ook weer persoonlijk!!

(Ik snap wel dat het niet zo leuk is om héle dure te ruilen voor goedkopere, maar als iemand dat bij 1 kraal doet vind ik dat geen probleem.)
Ik vind het vooral gewoon heel leuk om te ruilen!!
Ik heb trouwens ook liever ook wat andere materialen erin, want dan kan ik beter/meer ruilen. Ik heb ook nog hout!! Dus wat mij betreft mag er ook wel wat hout in. Dat weegt toch bijna niks (maar neemt natuurlijk wel ruimte in).

En idd geen kapotte kralen. En minstens 2 of vier dezelfde ofzo? Eenlingen alleen als ze heeeel bijzonder zijn..;-)

en houden we het pakketje onder de 250 gram? Daar ligt dacht ik de grens voor meer postzegels. :lol:

Ik zag net dat we 150 gram doen? Hoeveel p.z. is dat? Net zoveel als 250?

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Bericht door creadees » wo 02 jul 2008 07:54

Op zich is het met hout erbij best een goed idee, maar niet iedereen werkt veel met houten kralen. En voor de ruil starter is het niet zo leuk als ze met allemaal glaskralen de ruil begint en eindigd met veel hout.
We kunnen als deze ruil goed is afgerond een ruil beginnen met alleen hout? Maarja wie ben ik de anderen die meedoen moeten ook maar even hun mening geven :)
Groetjes Desiree

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door Romana » wo 02 jul 2008 08:34

Op zich is het met hout erbij best een goed idee, maar niet iedereen werkt veel met houten kralen. En voor de ruil starter is het niet zo leuk als ze met allemaal glaskralen de ruil begint en eindigd met veel hout.
We kunnen als deze ruil goed is afgerond een ruil beginnen met alleen hout? Maarja wie ben ik de anderen die meedoen moeten ook maar even hun mening geven
_________________
Groetjes Desiree


Ja hoor dat is een goed idee! dus rooos begint. wie wordt dan de 3de in de volgorde?

Xxx

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 02 jul 2008 11:12

creadees schreef:Op zich is het met hout erbij best een goed idee, maar niet iedereen werkt veel met houten kralen. En voor de ruil starter is het niet zo leuk als ze met allemaal glaskralen de ruil begint en eindigd met veel hout.
We kunnen als deze ruil goed is afgerond een ruil beginnen met alleen hout? Maarja wie ben ik de anderen die meedoen moeten ook maar even hun mening geven :)
het is goed dat je je mening geeft. Ik wil alleen nog even zeggen dat áls we hout erbij doen dat je dan hout voor hout ruilt natuurlijk! Dus je eindigt niet met veel hout. Je stopt het gewicht aan hout of glas wat je eruit haalt er weer in, en verder kijk je of het wel een beetje overeenkomt qua kwaliteit.
groetjs m.

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Bericht door creadees » wo 02 jul 2008 11:30

Ja dan zou het wel goed gaan denk ik! :D
Groetjes Desiree

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 02 jul 2008 11:47

Het maakt mij niet zoveel uit hoor, ik heb zoveel, ik hoop natuurlijk wel wat leuks terug te krijgen, maar het gaat mij ook om de fun en de spannende momenten als je het pakje thuis krijgt... :D

Ik heb ook nog wel keramiek...is dat ook een idee? Of wat eigengemaakte polymeer kleikralen...ik maak er wel een mooi pakketje van. Ik heb nauwelijks acryl, dus dat komt er denk ik niet in, maar hout heb ik ook wel te ruil....

Dan maak ik er toch 250 van denk ik hoor....even zien hoe het vanavond uitkomt, laat ik nog wel even weten.

Ik heb inmiddels een adres, dus het komt helemaal goed.

Naar wie wordt het als 3e gestuurd? Een van de buurvrouwen? Creadees? :wink:

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 02 jul 2008 11:55

Rooos schreef:Het maakt mij niet zoveel uit hoor, ik heb zoveel, ik hoop natuurlijk wel wat leuks terug te krijgen, maar het gaat mij ook om de fun en de spannende momenten als je het pakje thuis krijgt... :D

Ik heb ook nog wel keramiek...is dat ook een idee? Of wat eigengemaakte polymeer kleikralen...ik maak er wel een mooi pakketje van. Ik heb nauwelijks acryl, dus dat komt er denk ik niet in, maar hout heb ik ook wel te ruil....
Zou ik heel leuk vinden, dat maakt het wat spannender. En keramiek kan ook best leuk zijn. Wat mij betreft ga je een beetje op je gevoel af :-) Ik vind het juist ook het leuke dat er onverwachte dingen in zitten. Ik ben niet geinteresseerd in polymeer, maar als anderen dat wel zijn dan vind ik het prima :D
Ik hoor nog wel wanneer je het opstuurt.

Zou ik het adres mogen krijgen van degene naar wie ik het moet sturen??

Ik krijg er al zin in!!

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » wo 02 jul 2008 15:30

Is de volgorde nu bekend? want dan kan ik mijn adres naar iemand pb-en.

(is dat een werkwoord: pb-en?? :lol: )

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 02 jul 2008 16:34

Bij ons wel! :wink:

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 02 jul 2008 18:12

Jeetje, dat viel nog niet mee...maar ik heb een pakketje gemaakt 250gram met envelop en al, zit van alles wat in, ik hoop dat een ieder er wat naar haar smaak uit kan halen.

Helaas was ik net een kwartier te laat bij de brievenbus, dus het gaat morgen met de post, maar in ieder geval op tijd voor de vakantie van Madebyme.

Spannend!!

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » wo 02 jul 2008 18:13

Rooos schreef:Jeetje, dat viel nog niet mee...maar ik heb een pakketje gemaakt 250gram met envelop en al, zit van alles wat in, ik hoop dat een ieder er wat naar haar smaak uit kan halen.

Helaas was ik net een kwartier te laat bij de brievenbus, dus het gaat morgen met de post, maar in ieder geval op tijd voor de vakantie van Madebyme.

Spannend!!
Wat leuk, ik vind het ook spannend. Heb mijn spullen al uitgezocht... :-)

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door Romana » wo 02 jul 2008 18:26

Je mag het wel naar mij sturen als 3de, dan geef ik het wel weer door aan creadees en dan kan die het weer naar de volgende sturen :D Dat vind ze vast wel goed :wink:

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Bericht door creadees » wo 02 jul 2008 19:16

Ik vind het goed hoor! :wink:
Groetjes Desiree

Gesloten