mischien moet ik een route beschrijving bij het postkantoor brengenErica schreef:Ik snap er niets van, duurt nu wel heeel erg lang![]()
Als het goed is heeft Vicky het op 3 juli opgestuurd, zolang hoeft het dan toch niet te duren voordat het ergens bezorgd wordt?
nieuwe kralenruil kunstof-acryl (NL) VOL
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- jolanda66
- Bead Believer
- Contacteer:
Groetjes van mij
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik denk dat ik al weet waarom het zo lang duurt.
Ik woon in Nijmegen en ook vlakbij de straat waar de intocht van de 4-daagse is. Ik heb staan kijken vanmiddag en je wilt het niet geloven. Er liep een groep van zeker meer dan 100 man van TNT post mee.
Dus ze hebben helemaal geen tijd gehad om het pakje te bezorgen, ze liepen de 4-daagse mee
Ik woon in Nijmegen en ook vlakbij de straat waar de intocht van de 4-daagse is. Ik heb staan kijken vanmiddag en je wilt het niet geloven. Er liep een groep van zeker meer dan 100 man van TNT post mee.
Dus ze hebben helemaal geen tijd gehad om het pakje te bezorgen, ze liepen de 4-daagse mee

Groetjes
Hilde
Haha, mooi verhaalHilde schreef:Ik denk dat ik al weet waarom het zo lang duurt.

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Sorry allemaal....het duurt allemaal weer te lang van mijn kant.
Vlak voor mijn vakantie is het me niet meergelukt om kralen te sorteren en opnieuw te versturen.
Bij thuiskomst na de vakantie zou onze badkamer helemaal verbouwd zijn, maar helaas was het door omstandigheden nog niet helemaal klaar, wat weer werk me zich mee bracht.
Nu ben ik eindelijk weer met alles op orde.
Ik heb net de envelop in mijn tas gestopt en ik ga zo meteen naar het postkantoor.
Ik heb express er wat grotere kunststofkralen bij in gedaan en heb er zelf 1 klein zakje uit gehaald.
Vlak voor mijn vakantie is het me niet meergelukt om kralen te sorteren en opnieuw te versturen.
Bij thuiskomst na de vakantie zou onze badkamer helemaal verbouwd zijn, maar helaas was het door omstandigheden nog niet helemaal klaar, wat weer werk me zich mee bracht.
Nu ben ik eindelijk weer met alles op orde.
Ik heb net de envelop in mijn tas gestopt en ik ga zo meteen naar het postkantoor.
Ik heb express er wat grotere kunststofkralen bij in gedaan en heb er zelf 1 klein zakje uit gehaald.
What's life whithout beads