Kralenruil NL op herhaling

Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Gesloten
Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » zo 25 mei 2008 15:25

Ik doe helemaal niet mee aan de kralenruil, maar volgde het wel een beetje.

Vicky, ik kan me helemaal voorstellen dat als er iets aan de hand is met je kind, je daar je prioriteiten legt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met je zoontje en hoop dat jullie samen een manier vinden om het voor hem en jullie draaglijk en onder controle te houden.
Groetjes van Monica

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » zo 25 mei 2008 16:42

Fijn dat we wat van je horen Vicky! En dat er een echt reden voor is.
Niet leuk om zo met je zoontje bezig te zijn, kost een hoop tijd en energie!

Fijn dat je de kralen morgen verstuurd, maar extra kralen is naar mijn mening niet nodig. Weet niet wat de andere meiden ervan vinden, maar dit komt natuurlijk dan alleen maar ten goede voor kralenjuf die is begonnen. Niet dat ik je het niet gun hoor.... :wink:

Vicky Sterkte verder!!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

jufsonja
Bead Interested

Bericht door jufsonja » zo 25 mei 2008 16:58

Ja inderdaad, fijn dat je even iets laat weten Vicky!
Heftig verhaal hoor! Als juf zijnde kan ik me wel enigszins verplaatsen in je situatie. Je ziet ouders echt met hun handen in het haar zitten. Goed dat jullie proffesionele hulp hebben.
Heel veel sterkte voor jullie Vicky!

Groetjes Sonja

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 25 mei 2008 17:07

Iedereen van de kralenruil (en dat zijn er toch echt niet zo heel veel) krijgt wat extra kralen gepost, direct naar haar eigen adres.
Dus nee, niet alleen degene die start profiteert.
Iedereen is er toch de dupe van.
We staan op de wachtlijst bij een psychologe, iemand die goed aangeschreven staat.
We weten inmiddels al wel heel goed hoe we precies met hem om moeten gaan....alleen soms in de praktijk vergeet je weleens dat hij "een beetje anders is". Een ander zou het niet opvallen nl.....het is ook een lief, sociaal kind met heel veel vriendjes.
Ik wil hem "normaal" opvoeden......het is niet extreem allemaal, dus waarom in een hokje plaatsen.
Hij kan er ook over heen groeien.
Nu ik weet wat het is, heb ik rust.......en kan ik weer kralen...en zal ik binnenkort ook weer hier eens laten zien wat ik de laatste tijd gemaakt heb (uiteraard weer fimo)...
Nu ga ik zo even de kralen in de envelop klaar leggen.
What's life whithout beads

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 25 mei 2008 17:33

even voor de duidelijkheid:
In de envelop die morgen naar Lisette gaat, zit voor iedereen apart nog een gripzakje met kralen extra van mij.
De namen staan erop.
Alleen Sonja krijgt het apart verstuurd, omdat de envelop niet meer bij haar komt.
Iedereen die de envelop dus nog ontvangt krijgt haar eigen zakje extra van mij.
De boel ligt nu ingepakt klaar en ik zorg dat het morgen op de post gaat.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 25 mei 2008 18:14

Fijn dat je nu zo ongeveer weet hoe je ermee om moet gaan, kan je weer af en toe tijd voor jezelf nemen en weet je iig dat je het op juiste manier aanpakt. Dacht ook al, er zal wel iets aan de hand zijn, want je forumt al zo lang mee, kan me dan niet voorstellen dat je ineens niets meer wil opsturen ofzo.

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 25 mei 2008 18:30

tja, ik denk dat de meeste moeders het wel herkennen: als er iets met je kind is, ben je net een leeuwin....dan waak ik over mijn kind.....die staat dan nr. 1.
ben ook weer van plan te posten hier.

Kralenjuf
Bead Interested

Bericht door Kralenjuf » zo 25 mei 2008 19:15

Ik wilde je net weer proberen te bellen, want we maakten ons best ongerust hoor!
Maar fijn dat je zelf van je laat horen. Ik snap het hoor, uiteraard zet je je zoon op de eerst plaats en en zeer begrijpelijk dat je hoofd niet naar iets anders stond. Dat zou ik net zo hebben, je kinderen staan gewoon op nr 1!! Je leeuwinneninstinct klinkt zééér herkenbaar...
Ik weet niet zoveel over ADD, maar weet wel dat er bij ons op school ook een kind zit en die het met extra ondersteuning van de IB-er en een remedial teacher hartstikke goed doet. Ik hoop dat het voor jullie ook zo zal gaan. Je klinkt ondanks dat je dat niet zo zegt in ieder geval nogal nuchter, nee, praktisch ingesteld, is denk ik een beter term. Dat zal hem en jullie allemaal uiteindelijk zeker helpen.
Nou en wat de kralen betreft, ze gaan gewoon weer verder op reis.
En dat extra zakje had echt niet gehoeven hoor, maar het is gewoon wel een erg lief gebaar!!

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 25 mei 2008 19:41

practisch...ja...maar dat is meer voor mijn zoon. Ik wil wat voor hem het beste is...niet wat ik wil.
Volgende week een afspraak met de school.
Het zal er om gaan of ze op school net even iets anders met hem om kunnen gaan....als ze dat kunnen/willen, kan hij zo door naar groep 3 en zijn er geen problemen.
Willen ze dat niet, tja, dan is er maar 1 oplossing, op zoek naar een andere school. Maar zover is het nog niet, en ik hoop ook niet dat het zover komt. Hij heeft veel vriendjes en zijn beide broers bij hem op school nu.
Ik ben zelf blij dat ik weet wat het is, ook voor mijn zoon. Dat hij het niet express doet......hij kan er niets aan doen. Nu kunnen we er alert op zijn, zonder dat we hem echt extra aandacht hoeven te geven, zodat het niet ten kost gaat van de aandacht voor onze andere 2 kids he.
Maar goed, dit onderwerp gaat over kralenruil.....ik heb zelf niet zo heel veel eruit gehaald, maar toch wel een aantal kralen die er direct uitsprongen.
Zakje extra kralen is een kleine moeite.
Morgen gaat de ruil weer verder.

Lisette86
Bead Believer

Bericht door Lisette86 » zo 25 mei 2008 22:02

Vicky bedankt voor je reactie. Nu ik je reden hoor begrijp ik waarom het zo lang heeft geduurt. En de extra kralen had natuurlijk niet gehoeven! Ik wens je veel succes met je zoon! Het zal erg zwaar zijn maar met de tijd komt het allemaal goed!

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » do 29 mei 2008 19:37

ik vraag me af of mijn kralendeel inmiddels is gearriveerd.......

Lisette86
Bead Believer

Bericht door Lisette86 » do 29 mei 2008 20:02

Hij lag vandaag in de bus en heb net een paar kralen eruit gehadl en gewisseld! Hij gaat morgen door naar de volgende. Vicky bedankt voor de mooie kralen die je voor mij had uitgezocht! Morgen gaat hij naar Sabrina!

jufsonja
Bead Interested

Bericht door jufsonja » do 29 mei 2008 20:08

Vicky, ook ik kreeg vandaag een envelope binnen met mooie kraaltjes van jou. Had echt niet gehoeven hoor, maar ik vind het wel erg lief!
Dank je wel!

Groetjes Sonja

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » do 29 mei 2008 20:16

Ben blij dat de boel weer doorrolt nu......enne...als je wat maakt met mijn kraaltjes erin, zou ik het leuk vinden om die crea hier weer eens terug te zien.

Lisette86
Bead Believer

Bericht door Lisette86 » do 29 mei 2008 21:32

vicky stellwag schreef:Ben blij dat de boel weer doorrolt nu......enne...als je wat maakt met mijn kraaltjes erin, zou ik het leuk vinden om die crea hier weer eens terug te zien.
Natuurlijk :D komt in de topictitel te staan hahaha

Gesloten