Vorm een groepje om kralen of andere materialen te ruilen.
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Er is wel iets fout gegaan
had alles netjes afgewogen, precies 250 gram,
maar wat blijkt op postkantoor,zwaarder
mijn excuses,envelop kost nu versturen 2,20
Denk dat mn weegschaal kapot is,SORRIJ MENSEN.
grt shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
Oh joh, dat komt wel goed. Of ik haal er wat extra uit, of ik plak er een extra zegel op. No problem hoor. Ik ben wel benieuwd wat er in zit, maar ik moet nog tot 16.30 wachten/werken
Nou, hij was er vanmiddag hoor, leuk, leuk, leuk!!
Ik heb er niet zoveel uitgehaald, maar wel een paar waar ik erg blij mee ben (vooral die kleine oranje kraaltjes). En weer van alles teruggestopt uiteraard . Morgen even een paar postzegeltjes scoren en dan gaat hij weer terug naar jou, madebyme. Ik PB je nog even voor het juiste adres.
Hoe kan dat nu? het gewicht wat de envelop bij was ,was 250 gram?!
Of de postbode heeft zitten slapen.
gewicht op postkantoor was 270 gram,ik moest een postzegel mee kopen.
Nu ja ???
Hoop dat de eindruil aankomt
grt shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
Ik heb het pakketje en er zaten leuke kralen in. EErst zag ik alleen mijn eigen en toen viel mijn oog op oranje met roze glaskralen en blauwe... en vAST NOg meer wat ik even niet meer weet, maar ik vond het in ieder geval heel leuk!! Ik heb al een armband van die oranje glaskr. gemaakt, dus binnenkort een creatie.
vonden jullie het ook leuk?
groetjes m,
Ha, leuk dat het is aangekomen!! Ben benieuwd naar je armband, want de omschrijving van de kralen komt me erg bekend voor
Ik vond het zelf ook een zeer geslaagde ruil, lekker snel en iedereen heeft duidelijk zijn best gedaan er leuke kraaltjes bij te stoppen. Kortom, voor herhaling vatbaar!!