nieuwe kralenruil kunstof-acryl (NL) VOL
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
even tussenhet werk door,kan bestgebeurendat mensen/postbodes het eruit halen,is mij òòk al een keer gebeurt met GEWONE bestelling!!!!
En nog wel wilde zoetwaterparels,een hele streng
Daar was ik niet blij mee,èn kwam ook nog aan op het verkeerde adres!
LEEG dus!
En nog wel wilde zoetwaterparels,een hele streng

Daar was ik niet blij mee,èn kwam ook nog aan op het verkeerde adres!
LEEG dus!
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
- jolanda66
- Bead Believer
- Contacteer:
vicky stellwag schreef:ja het zou normaal moeten zijn Erica....maar mijn verstuurde envelop naar Jolanda van de andere kralenruil is dus nog helemaal niet aangekomen....ben ik lekker mee....doe ik weer mee, doe ik de envelop weer snel de deur uit, en vervolgens zijn we dik een halve week verder en Jolanda heeft nog niets ontvangen!!!!
NU WEL

Groetjes van mij
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag de kralen binnengekregen jammer genoeg had ik al veel kralen zelf maar heb er toch een aantal leuke zakjes uitgevist
Dit zijn de kralen die ik binnen heb gekregen:

En dit is wat ik eruit heb gehaald, ik was nog 1 zakje vergeten erbij op de foto te zetten en dat is het middelste zakje met de roze kralen en de kleine doorzichtige kralen rechtsonderin.
En dit heb ik weer in de envelop gedaan.

Zometeen doe ik de envelop weer op de bus
Ik heb vandaag de kralen binnengekregen jammer genoeg had ik al veel kralen zelf maar heb er toch een aantal leuke zakjes uitgevist

Dit zijn de kralen die ik binnen heb gekregen:

En dit is wat ik eruit heb gehaald, ik was nog 1 zakje vergeten erbij op de foto te zetten en dat is het middelste zakje met de roze kralen en de kleine doorzichtige kralen rechtsonderin.

En dit heb ik weer in de envelop gedaan.

Zometeen doe ik de envelop weer op de bus

Groetjes Desiree