Bedeltjes ruil SLUITEN
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
En wil je ook min 2 stuks van elk terug? Dus 2 dezelfde?
Re: Bedeltjes ruil
Als het kan 2 dezelfde, maar lukt dit niet dan maakt dit ook niet zoveel uit.
Kijk maar welke je wilt ruilen en wat je terug doet, als de aantallen maar overeen komen, voor de rest maakt het mij niet uit.
Gr. Jewel
Kijk maar welke je wilt ruilen en wat je terug doet, als de aantallen maar overeen komen, voor de rest maakt het mij niet uit.
Gr. Jewel
Nienke,
Stuur jij de bedels dan naar mij door?
Maak je nog een foto van te voren?
Ik ben erg benieuwd.
Stuur jij de bedels dan naar mij door?
Maak je nog een foto van te voren?
Ik ben erg benieuwd.
Groetjes Amie
Nienke,
Is het allemaal al gelukt?
We zijn benieuwd, laat je even wat horen?
gr. Jewel
Is het allemaal al gelukt?
We zijn benieuwd, laat je even wat horen?
gr. Jewel
Nienke,
Wil je aub reageren want ik heb om het forum een bericht gezet en in je pb, maar tot op heden nog niets gezien terwijl ik je wel al diverse malen online heb gezien.
Ik ben benieuwd of het gelukt is en wanneer de volgende de envelop kan verwachten!
Gr. Jewel
Wil je aub reageren want ik heb om het forum een bericht gezet en in je pb, maar tot op heden nog niets gezien terwijl ik je wel al diverse malen online heb gezien.
Ik ben benieuwd of het gelukt is en wanneer de volgende de envelop kan verwachten!
Gr. Jewel
Nienke,
Wil je nu eens gaan reageren want ik heb op dit onderwerp al diverse malen gevraagd hoe of wat en ik heb je een prive bericht gestuurd, je reageert nergens op terwijl ik wel gezien heb dat je na mijn berichten nog diverse berichten achter hebt gelaten bij andere onderwerpen.
Graag hoor ik van je.
Gr. Jewel
Wil je nu eens gaan reageren want ik heb op dit onderwerp al diverse malen gevraagd hoe of wat en ik heb je een prive bericht gestuurd, je reageert nergens op terwijl ik wel gezien heb dat je na mijn berichten nog diverse berichten achter hebt gelaten bij andere onderwerpen.
Graag hoor ik van je.
Gr. Jewel
Ik ben nu toch ook wel erg benieuwd hoe het staat met deze ruil.
Ik vraag me nu toch wel af of er niet iets is gebeurd ofzo.
Of ben je misschien op vakantie gegaan Nienke?
Ik neem aan dat het uiteindelijk wel weer goed komt, maar ik begin me nu wel af te vragen waarom het zo lang duurt.
Ik heb in ieder geval zelf nog geen envelop ontvangen, en ik ben degene die na Nienke aan de beurt is.
Ik vraag me nu toch wel af of er niet iets is gebeurd ofzo.
Of ben je misschien op vakantie gegaan Nienke?
Ik neem aan dat het uiteindelijk wel weer goed komt, maar ik begin me nu wel af te vragen waarom het zo lang duurt.
Ik heb in ieder geval zelf nog geen envelop ontvangen, en ik ben degene die na Nienke aan de beurt is.
Groetjes Amie
Waarschijnlijk carnaval aan het vieren, ik heb namelijk gezien dat ze voor het laatst op 3 maart online was.
Hopelijk reageert ze na het weekend want het duurt nu wel heel erg lang.
Op zich niet erg maar laat het dan even weten, want om nu niets te laten horen vind ik niet zo netjes.
Gr. Jewel
Hopelijk reageert ze na het weekend want het duurt nu wel heel erg lang.
Op zich niet erg maar laat het dan even weten, want om nu niets te laten horen vind ik niet zo netjes.
Gr. Jewel
Laten we hopen dat dat alles is de carnaval en niet dat het slecht met haar moeder gaat !!
Maar goed even iets laten weten hier of via pm is zo gepiept he..
Maar goed even iets laten weten hier of via pm is zo gepiept he..
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Sorry, er zijn prive wat omstandigheden die nu belantgrijk zijn voor mij. Heb verder geen carnaval meer gevierd ook. Kzal jullie op de hoogte houden sorry..
Hoi Nienke,
Bedankt voor het reageren, ik hoor wel weer verder van je, sterkte.
Gr. Jewel
Bedankt voor het reageren, ik hoor wel weer verder van je, sterkte.
Gr. Jewel
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Als het goed is maak ik vanavond fotos en daat het morgen op de post.
Helemaal toppie, bedankt.
gr. Jewel
gr. Jewel
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Eindelijk geruild.
Hier zijn de fotos/
Ontvangen:

Eruit:

Erin:

Groetjes Nienke
Hier zijn de fotos/
Ontvangen:

Eruit:

Erin:

Groetjes Nienke
Helemaal leuk, bedankt voor het meedoen Nienke.
Nog sterkte verder met je priveomstandigheden.
gr. Jewel
Nog sterkte verder met je priveomstandigheden.
gr. Jewel