30/7 ruil,metaal,porselein ,plastic,glas,benodigheden
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Re: 30/7 ruil,metaal,porselein ,plastic,glas,benodigheden
beertje schreef:klopt maar vond ze niet erg deze regels zijn gewoon goed vandaar en om hier weer het zelfde te typen lijkt me niet echt nodig vandaar
en de spullen die er op staan zijn nieuw !
ja kan maar of ik kunstof of glas terug krijgt voor de kralen maakt niet uit dus glas voor kunstof is ook mogelijk als het maar netjes en bruikbaar is
Nee dat bedoel ik ook niet, waarom zelf typen als het er toch al staat, bedoel eigenlijk meer je eigen aantal gram, wat je waar voor terug wil etc. Dat kwam me erg bekend voor!

Als het voor jou verder niet uitmaakt is het prima, misschien dat anderen er wel behoefte aan hebben. Persoonlijk zou ik het erg fijn vinden zodat er geen misverstanden ontstaan.
Zal je zo even mijn adres pm-en en dan ben ik benieuwd wanneer het er is!
ik heb het al verbeterd had de tekst niet helemaal gelezen wat er toen stond er zaten inderdaad nog wat fouten in
en ik heb er geen briefjes bijgedaan hij zit al dicht maar wat acryl e,d is zie je heel snel
en je adres zit al op de envelop bedankt
en ik heb er geen briefjes bijgedaan hij zit al dicht maar wat acryl e,d is zie je heel snel
en je adres zit al op de envelop bedankt
het ruil pakketje is naar de eerste ruiler als er nog iemand mee wilt doen kan nog gewoon een berichtje plaatsen
Zou de persoon na mij haar adres even willen pb-en?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
dje hebt pb swaan 

ontvangen!
nu wachten op de post haha!
nu wachten op de post haha!
Nog geen post, dus denk datie morgen komt!
Ben er erg benieuwd naar.
Ben er erg benieuwd naar.
De post is er!
Jammer dat er van sommige kralen 1tje in zit, maar er zitten genoeg leuke dingen in om te ruilen! Zal vanavond of morgen even foto's plaatsen en als het lukt morgen na mn werk even op de post doen.
Jammer dat er van sommige kralen 1tje in zit, maar er zitten genoeg leuke dingen in om te ruilen! Zal vanavond of morgen even foto's plaatsen en als het lukt morgen na mn werk even op de post doen.
leuk omtehoren en alles is nieuw is ook wel lekker toch ?
Dit heb ik eruit gehaald:

Dit heb ik erin gestopt:

Hmm, foto snijd de rechterzijde er af, dat zwarte zijn 4 grote ringen die je tussen sieraden kunt zetten.
Enveloppe is klaar, hoop dat ik morgen na mn werk even richting een ander postkantoor kan (bij ons gesloten wegens vakantie, zelfs de tnt zou maar weinig werken toch kwam de enveloppe met een tnt busje.. pff!)

Dit heb ik erin gestopt:

Hmm, foto snijd de rechterzijde er af, dat zwarte zijn 4 grote ringen die je tussen sieraden kunt zetten.
Enveloppe is klaar, hoop dat ik morgen na mn werk even richting een ander postkantoor kan (bij ons gesloten wegens vakantie, zelfs de tnt zou maar weinig werken toch kwam de enveloppe met een tnt busje.. pff!)
mooie kralen ! , en leuk dat je mee heb gedaan bedankt
- estherwijma
- Bead Monster
Zo te zien heb je heel wat kunnen ruilen! Leuk!
Groetjes Esther
Hoi allemaal!
Het pakje ligt hier nog steeds, kwam er gister na mn werk niet aan toe. Wilde net heen (ander dorp zelfs want hier is het postkantoor al een hele week dicht) maar was ook eerder gesloten wegens vakantiedienstregeling.
Ben dus bang dat ik maandag het pakje pas op de post kan doen
Vind het erg jammer dat het zolang moet duren, maar wilde jullie wel even op de hoogte houden.
Het pakje ligt hier nog steeds, kwam er gister na mn werk niet aan toe. Wilde net heen (ander dorp zelfs want hier is het postkantoor al een hele week dicht) maar was ook eerder gesloten wegens vakantiedienstregeling.
Ben dus bang dat ik maandag het pakje pas op de post kan doen

Vind het erg jammer dat het zolang moet duren, maar wilde jullie wel even op de hoogte houden.