Nieuwe ruil
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Okee prima volgorde, dan geef ik de kralen als laatste weer door aan Romana 

Groetjes Desiree
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Nieuwe ruil
Oke als iedereen elkaars adressen naar elkaar kan sturen via pb.
Crearen: kun jij mij vandaag nog je adres geven, dan doe ik het vandaag nog op de post, als het voor 5 uur lukt kan je het morgen in huis hebben
Crearen: kun jij mij vandaag nog je adres geven, dan doe ik het vandaag nog op de post, als het voor 5 uur lukt kan je het morgen in huis hebben

Liefs Romana
Starten maar
Dit is veel praktischer dan dat ik al m'n grutjes op de marktplaats ga zetten en er dan vervolgens geen kip komt kijken. hihi
Crearen, ik heb je alvast mijn adres toegestuurd in 'n PB.

Dit is veel praktischer dan dat ik al m'n grutjes op de marktplaats ga zetten en er dan vervolgens geen kip komt kijken. hihi
Crearen, ik heb je alvast mijn adres toegestuurd in 'n PB.
Close your eyes .. and dream
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Nu ga ik vervelend doen ben ik bang, als ik de foto zie zit er nu nog niets voor me bij, 4 van de zakjes hebben kralen die ik zelf heb....
Mag ik later in de lijst? Of als jullie zo iets hebben van, dan maar niet...vindt ik het ook goed.
( ik zou overigens ook kunnen beginnen......als compensatie)
Sorry hoor!
Mag ik later in de lijst? Of als jullie zo iets hebben van, dan maar niet...vindt ik het ook goed.
( ik zou overigens ook kunnen beginnen......als compensatie)
Sorry hoor!
Anders begin je en dan wisselen we de volgorde toch?
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Romana
[*]Creadees
Zo beter?
(ik heb zelf namelijk ook al de nodige kralen van Romana...
)
Groetjes [/color]
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Romana
[*]Creadees
Zo beter?
(ik heb zelf namelijk ook al de nodige kralen van Romana...

Groetjes [/color]
Close your eyes .. and dream
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Nou oke, dat is dan niet anders. als iedereen die kralen toch al heeft...Vind het wel jammer, wilde ook wel een keer als eerste.neal_01 schreef:Anders begin je en dan wisselen we de volgorde toch?
[*]Crearen
[*]ikzelf dan
[*]Marinda
[*]Romana
[*]Creadees
Zo beter?
(ik heb zelf namelijk ook al de nodige kralen van Romana...)
Groetjes [/color]
Liefs Romana
Jullie kunnen mij wel van het lijstje schrappen, vind het ook niet zo leuk voor Romana op deze manier. Zij zou beginnen, het is prima als je aangeeft dat je sommige kralen al hebt maar we hadden toch ook even aan de rest kunnen vragen wie de kralen van Romana niet heeft zodat die als eerste het pakketje kon krijgen.
Groetjes Desiree
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dank je wel voor je reactie, ben blij dat ik niet de enigste vind dat dit zo gaat. Vind het jammer, maar ik heb er zo ook niet veel zin meer increadees schreef:Jullie kunnen mij wel van het lijstje schrappen, vind het ook niet zo leuk voor Romana op deze manier. Zij zou beginnen, het is prima als je aangeeft dat je sommige kralen al hebt maar we hadden toch ook even aan de rest kunnen vragen wie de kralen van Romana niet heeft zodat die als eerste het pakketje kon krijgen.

Liefs Romana
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
nou wat een reacties...dat was ook niet de bedoeling...je moet toch minstens aan kunnen geven dat er niets voor je bij zit toch?....het enige wat ik doe is het pakje meteen doorsturen....lijkt me zonde of niet? Ik vroeg in eerste instantie om een andere volgorde...om nu zelf te beginnen lijkt me nu ook niet gepast...
Maar goed, als jullie daarom willen stoppen...prima hoor. Ik vindt het jammer, de vorige ruil ging vliegensvlug....
Maar goed, als jullie daarom willen stoppen...prima hoor. Ik vindt het jammer, de vorige ruil ging vliegensvlug....
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dat snap ik ook wel...Maar eerst is het allemaal goed tenminste van de anderen(spreek crearen niet aan) en dan in eens kan het niet meer
vind dit gewoon jammer. Hoop dat jullie dat ook begrijpen. Ik bedoel als ik de foto niet had geplaatst hadden jullie ook niet geweten wat er in zou zitten. Maar goed, om hier nou een drama over te maken vind ik ook niet nodig 

Liefs Romana
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik had nog geen van de kralen van romana... dus als ik dan na haar ga?
en dan creadees
en dan crearen en nelleke aan het eind.. is dat wat?
en dan creadees
en dan crearen en nelleke aan het eind.. is dat wat?
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik vind dat wel een goede optie! Als de anderen daar ook mee akkoord gaan. En als de anderen toch graag willen als iemand anders gaat is dat ook wel goed. Wil hier geen gedoe om, vind het jammer want de andere ruilen zijn allemaal goed gegaan 

Liefs Romana
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Yes. mee eens...super dat dit zo opgelost is!!. zo hoort het... wacht met spanning af...