Nieuwe ruil Glas & Acryl
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Ik vind de volgorde goed hoor. Maakt me niet uit, dus ook als het verandert vind ik t okay.
Zie al leuke dingen in het pakje. Wachten natuurlijk wat erin zit als ie bij mij is. Ik heb ook al wat kraaltjes uitgezocht voor de ruil.
Groeten, Anita
Zie al leuke dingen in het pakje. Wachten natuurlijk wat erin zit als ie bij mij is. Ik heb ook al wat kraaltjes uitgezocht voor de ruil.
Groeten, Anita
Liefs, Anita
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: Nieuwe ruil Glas & Acryl
Je mag kleine Heks ( voor een meid van 1.85...hihi) wel uitschrijven...
Laatst gewijzigd door Crearen op do 16 okt 2008 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb kleine heks van het lijstje gehaald. De envelop is vandaag met de post meegegaan en Romana is dan degene die m thuis kan verwachten.. Veel plezier ermee!
Groetjes Sabrina
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Spannend!!
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb het pakketje binnen
ga vanavond even kijken wat ik kan ruilen!

Liefs Romana
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb gister de kralen naar creadees gebracht, ik vond eerlijk gezegd de kralen een beetje tegenvallen
en heb daarom niet veel geruild. Hoop dat de anderen er wel wat uit kunnen halen.

Liefs Romana
Ik heb het pakje binnen. Hoop heb morgen weer te kunnen versturen.
EDIT: onder voorbehoud want ik heb het adres van de volgende nog niet. Als ik het goed heb is dat Crearen?! Zou je mij je adres kunnen sturen?
Ik heb trouwens best wat geruild. En het pakje was al over de 300 gram en is nu zelfs nog zwaarder geworden.
Groeten, Anita
EDIT: onder voorbehoud want ik heb het adres van de volgende nog niet. Als ik het goed heb is dat Crearen?! Zou je mij je adres kunnen sturen?
Ik heb trouwens best wat geruild. En het pakje was al over de 300 gram en is nu zelfs nog zwaarder geworden.
Groeten, Anita
Liefs, Anita
He Anita, dat is mijn schuld dat je het adres nog niet hebt ik had een papiertje gekregen met de adressen van Romana maar waar ik hem gelaten heb weet ik niet meer heel stom!!Aanitaa schreef:Ik heb het pakje binnen. Hoop heb morgen weer te kunnen versturen.
Groeten, Anita

Groetjes Desiree
Hey hey,
Stop maar met zoeken
. Ik heb het adres al ontvangen. Pakketje gaat vanmiddag weer mee met de post. Moet alleen Crearen het laatste adres nog even van iemand ontvangen.
Groeten, Anita
Stop maar met zoeken

Groeten, Anita
Liefs, Anita
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik heb het pakketje in goede orde ontvangen. Ik heb er maar weinig uitgehaald, ik moet zeggen dat het een beetje een "mixt restjes" ruil lijkt. Maar misschien heb ik andere ideeen over wat restjes zijn dan anderen. Ik heb de paarse schelpjes en de rode ronde kraaltjes genomen, morgen gaat het pakketje weer op de bus naar de volgende.
Laatst gewijzigd door Crearen op ma 03 nov 2008 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
ik hoop van wel, ik heb het pakje weken geleden, na mijn laatste berichtje hier, verstuurd.