Nieuwe ruil
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
jammer dat de startfoto niet meer te zien is, ik heb even gekeken naar wat ik er heb uitgehaald maar dat is alleen acryl een paar bruine glaskraatjes en wat metalen ringen.
Eigenlijk moeten we met zo'n ruil afspreken dat je voor wat je eruit haalt, gelijkwaardige kralen terugplaatst, dan weet je zeker dat je in ieder geval iets terug krijgt van wat je had voorgesteld,
ik hoop dat je er toch wel wat mee kan
Eigenlijk moeten we met zo'n ruil afspreken dat je voor wat je eruit haalt, gelijkwaardige kralen terugplaatst, dan weet je zeker dat je in ieder geval iets terug krijgt van wat je had voorgesteld,
ik hoop dat je er toch wel wat mee kan
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Nieuwe ruil
Ja dta had ik ook al vermeld in het begin, maar is denk ik niet goed overgekomen! Maar de kralen waren verder wel mooi hoor! Op een zakje witte kralen na, maar goed niet alles kan naar je wens zijn 
Hoop dat de volgende keer weer net zo goed gaat

Hoop dat de volgende keer weer net zo goed gaat

Liefs Romana
Hey, Nee dat waren die niet hoor!Crearen schreef:als jullie die bedoelen zijn de 9 kralen ( met die aparte vorm, hoekig zeg maar) van mij geweest. Die zijn niet kapot!! dat zou natuurlijk stom zijn. Dit zijn kralen die crackle hebben
http://www.monamie.nl/N_frame.html?http ... _28-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zoals deze.
Je kunt ze niet mooi vinden, dat kan natuurlijk.

Groetjes Desiree
Ja inderdaad, die waren best netjes.. maar ik kon er niets mee bedenken, dus heb ze toch doorgestuurd naar Romana. Die andere witte kraaltjes waren écht minder!
Close your eyes .. and dream
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
Oh pufff 

Ladies, zullen we dit topic laten sluiten? Want in principe is de ruil rond he..
Geef maar 'n seintje, dan stuur ik wel 'n mailtje ervoor (ik heb in 1e instantie 't topic ook geopend)
Geef maar 'n seintje, dan stuur ik wel 'n mailtje ervoor (ik heb in 1e instantie 't topic ook geopend)

Close your eyes .. and dream
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
prima
Ik kreeg een mailtje dat de ruil is afgerond met het verzoek de topic te sluiten en heb dat dus net gedaan.